Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

12. SUPERKOULE - zadání: Kdybych byl dasslerem. konečný počet děl - 3

29. 06. 2010
0
31
1537

Díla nezveřejňujte na svém nicku, ale pošlete je zprávou na nick "soutěž KOULE", jak je popsáno na konci zadání.

A jsou to děla těžké ráže - jedna odpověď na otázku (miniúvažka), jeden proslov a jedna proézie  :o) 

 

Dámy a pánové,

 

máme tu další SUPERKOULI (takže pozor, díla nezveřejňovat přes svůj nick, viz. dále), jejíž zadání je následující (po kole poetickém opět prozaické):

 

 

 

Téma:                  Kdybych byl dasslerem.

 

Upřesnění:         Představte si, že by vám dassler předal otěže Písmáka a že byste mohli změnit naprosto cokoli. Co byste udělali? Nebo naopak, co byste neměnili? A ještě lépe, co byste změnili a co nechali při starém?

 

Forma:                úvaha   (minimální rozsah 1000 znaků)

 

Čas:                    24 hodin, tj. tvořit můžete do středy 30. června do 20:00

 

Hlasování:         hlasování probíhá průběžně až do čtvrtka 1. července do 20:00, vítězí text s nejvíce tipy od čtenářů, díla naleznete průběžně pod nickem soutěž KOULE

 

Zadavatelé si vyhrazují právo kdykoli během soutěže vyřadit mimo soutěž (započitatelné výsledky) text, který bude zásadní měrou nesplňovat zadání. Více o pravidlech v klubu SUPERKOULE.

 

Pokud si dáte nick soutěž KOULE do oblíbených, budou vám chodit avíza od všech soutěžních textů. A to se vyplatí! :)

 

 

 

 

 

Jak poslat soutěžní dílo?

 

 

Soutěžní texty zasílejte zprávou na nick soutěž KOULE, který je anonymně zveřejní ihned, jak to bude možné (nejsme tu nepřetržitě).

 

Chcete-li zachovat odražené odstavce (nikoli formátování písma, to si vyhrazujeme ujednotit), pošlete zprávou html zdroj vašeho textu. Jak na to? Dílo vložíte do písmáckého editoru (nebo ho v něm napíšete) a na menu liště zvolíte „zdroj“ nebo „source“ (podle prohlížeče, viz. obrázek), celý kód si uložíte do schránky zkratkou „Ctrl + C“ a následně vložíte do zprávy zkratkou „Ctrl + V“ a odešlete. U delších textů si zkontrolujte, zda došly celé (nejlépe v odeslaných zprávách nebo si hlídejte zveřejnění).

 

 


31 názorů

Dero
01. 07. 2010
Dát tip
Takže už rozumí, sláva! Měl jsem o tebe strach.

Dero
01. 07. 2010
Dát tip
Úgy tűnik, hogy a kocka sör elvesztette a képességét, hogy írott szöveg megértése.

Thérése
30. 06. 2010
Dát tip
tim náckem? co já vim, udávala bych jednoho židovského obuvníka za druhým..je ale morálně v pořádku o tom psát?

Nemám koule na to být dasslerem...

no tak to já du radši spát - hele, zítra su v práci od 7 do 12, možná do 14.30 a pak zas od 16.30 do 18 - takže dyž se tu vyskytnete někerej, zařazujte dyž bude co.. brou koník

co sme na tě hodili či kydli? :o) tys to nějak upravoval hele? mně se to tu nějak změnilo pod rukama při připadá :o) koník

seš eště KOULE nebo už ne - je potřeba opravit "kydbych"

myslíte tohohle Adolf "Adi" Dassler (November 3, 1900 in Herzogenaurach, Bavaria, Germany - September 6, 1978 in Herzogenaurach) ...zakladatel firmy Adidas?

mezi těma virtuálníma jak někdy sme..

momentálně to bylo tobě za vyvěšení, Víťovi poděkuju někde v klubu nebo mezi lidma :o)

jej, šikovnej - díkec :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru