Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já, Člověk

01. 07. 2010
0
13
1184
Autor
rezina

Mé první dílko zde vložené, tak uvidím ...



Člověk zjevně

nesmí zůstat stát

Však ani překročit hranice!

 

Matička Země,

hvězdně vzácná pramice

jak vyvážená fontána

má pevný řád

 

Vždyť věky pluje nekonečnem,

k slunci poutána

na laně vlečném

 

Nejedno drama

zázrakem ustála,

neobydlená, sama …

 

Pak do vínku

prvního tvora dostala

a pravidla pevná

 

Neznáme vzpomínku,

přesto ze dna

života těžíme

 

Pro vlastní pohodlí

a komfort několika generací

mocní rozhodli

 

A já, Člověk, dík vlastnímu umu

pod nohama zemi ztrácím

Třeba přes ropnou skvrnu!


13 názorů

já taky vidím v IE to co jiní, včetně autorky, s jinými prohlížeči nevidí - koukla sem na to v Google Chrome a ten klikací odkaz a html zkratky tam nejsou, takže tak :o) a s tím alkoholem to bude hodně individuální - z někoho udělá umělce, z jiného trosku - já být autorkou, tak si dál piju jak su zvyklá, co do množství aj sortimentu :o)

nazire
02. 07. 2010
Dát tip
Hora bolu ... Holt je to tak, bez alkoholu dílko velký propadák

Norsko 1
01. 07. 2010
Dát tip
... googlu netřeba!

Rajmund
01. 07. 2010
Dát tip
Jestli je údaj o věku pravdivý, tak jsi dobrému alkoholu za ta léta hodně dlužna. Dvě piva a 4deci vína denně by stačilo, potom zvyšuj dávky. Každou zde sloku přeložíš hravě do poetického slovníku.

Trochu nevím

vítej. Nebojíš se experimentovat,uvidíme...

napsala bych PRO ropnou skvrnu - jinak to téma ne že bych odmítala nebo mě míjelo ale neumím o takových věcech psát a ani je pro čtení nevyhledávám ale třeba rým fontána poutána se mi líbí a obraz Země na vlečném lanu Slunce taky :o)

Honzyk
01. 07. 2010
Dát tip
p.s. a proč, doboha, ten bombastickej název? Šílený.

Honzyk
01. 07. 2010
Dát tip
...no, začínáš...ok :stačilo by bez obrázku, prostší formou, vyvarovat se klišé jako "Matička Země"...a k ropné skvrně dostáváš se přes překážky slov klopotně, místy až trapně.

Petrusha
01. 07. 2010
Dát tip
celá báseň je skôr mravoučným kázaním, tá ropná škvrna to navyše ani trohcu nezlepšila (navyše)

Norsko 1
01. 07. 2010
Dát tip
dík vlastnímu rumu by bylo aspoň vtipné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru