Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aliens

06. 11. 2001
0
0
499
Autor
Vomy

Čekám už půl hodiny na autobus a mrznu. Dřepnu na lavičce a přemejšlim, kam vůbec jedu.

 Najednou slyším šramot a zalapání po dechu. Byl to dědek, že se vám chce při pohledu na něj přestat žít. V každé ruce měl jednu hůl a na pásku u kalhot měl poutko, na kterém měl pověšenou tašku s nákupem. Přibelhal se pomalu k lavičce, na které jsem seděl, a šťouchnul mě holí do nohy. Smrděl, jak stará stoletá almara, a já se modlil, aby si nechtěl sednout. A co myslíte: se sípáním a chrchláním šel ke mně, dřepnul a začal nadávat, že ho ani nepustim, že se nezvednu a už nečekám ve stoje. Jenomže jak si sedl, lavička povolila ve švech, a oba jsme záhy leželi na zádech. Já byl v pohodě, ale dědek byl zamotaný do holí, tašky a lavičky. Měl asi vyražený dech, protože přestal sípat a vypadal, jak kdyby spolk balón. Lidi okolo (alieni) začali nadávat, že jsem ho shodil a že to nahlásí na policii. Jedna alienka se mu snažila pomoct, ale pro nedostatek síly ji dědek stáhnul na sebe. Jak se na dědka svalila, viděl jsem poprvé spodničku důchodkyně a šel jsem blejt. Dědek z toho šoku začal dýchat a mně to jeho dýchání připomínalo parní válec. Baba mu rozmáčkla tašku, ve které bylo mlíko, a oba leželi v bílé louži a lapali po dechu. Já jsem se začal smát, a to pobuřovalo všechny lidi na zastávce. Všichni se na mě vrhli a řvali jeden přes druhýho, jaký jsem holomek a že jim mám pomoct a ne se smát. Zdrhnul jsem, a byl konec.

ruby
07. 11. 2001
Dát tip
uj fuj...ja nechci bejt stara fakt ne, asi to neni zrovna prdel.

Kandelabr
06. 11. 2001
Dát tip
docela drsné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru