Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

E.T.C.

06. 07. 2010
10
73
2209

tak pro větší jasno mezi námi všemi: slova: mořský koník martinez obraz: Eddie Crow v kostce s Otazníkem


73 názorů

hele, Ucho - tadle je první :o)

já věděla že tě dostrkám kam budu chtít :oD ale vážně díky

myslíš poslední část tady nebo červenou "báseň"?

něco se ti tu vyjasnilo, Klíči? :o) že děkujeme

já tě sem ale nelákala, rímoraji - já ti jen odpovídám od začátku - a nepřidávej, škemrala sem snad? Eddieku Kostko, kde je vyvěšíno, tam je dovolíno :o)

no a jelikož sis ho už přežvýkal, reklamace se neuznává

Berte, dočkej půlnoci :o) Víťo, ty taky!!!

střelba do vlastních řad! :oD

co to na mňa zkúšaš za vúdú, Víťo?! :o) řekni že se ti náš projekt nelíbí.. no, jen to řekni! :o)

nebul kostko, buď hrd!!! Berte, díky za návštěvu - bude další díl :o) špatně sis to vyložil, rímoraji, já ti nic nenabízela.. :o)

pejsek s kočičkou rozhodně děkují, princip sice je trochu jiný ale snaha o vstřícnou kritiku se musí ocenit koník

netuším co ten titul znamená :oD a mně to za to stojí, líbí se mi to a tipy sou mi volný, já myslela že to víš

já si to dnes nepustím, mám zas extra zpomalený připojení, teda špatný signál a pomalej net ale Eddiek mi řekne dyž budu hodná kdo nám co zpívá :o) každopádně díky :o)

Honzyk
06. 07. 2010
Dát tip
jo, hlavně tady :D

s tebou sem se Honzyku ale "nehádala", já to beru jak to na tebe působí (ani avízo sem ti neměla v plánu poslat abych tě sem netahala zbytečně, esi jo, omlouvám se, oslovovala sem někoho jinýho :o) Víťo, já tobě kradu konce, ty mně ne.. stejně je svět děsně krutý místo :o)

Honzyk
06. 07. 2010
Dát tip
..jak jsem řek, tak jsem řek...( s nadějí na hnízdo)...mně text obsahově i tak, jak je podanej, přijde běsnej..

ale to jen tím že si začal psát jako já - a donutil si všechny myslet že ti kradu konce :oD přelétavej, dočkáš se, dočkáš :o)

tobě to nemohlo ale pošramotit pověst :o)

já nevím jak ostatní, ale mne si uklidnil a věřím ti :o) problém je že už nikdo nikdy nebude věřit mně!

z tohodle je docela zajímavej sociálně-psychologickej průzkum nakonec :o)

nepanikařte a čtěte předložené informace: nikdo nefetuje (teda za sebe dám ruku do ohně - Eddie, prohovoř sám :o) písmo není nečitelné a mně, jako autorce textu, se líbí, stejně jako celé pozadí - ale každý má nárok na vlastní názor - případně brýle :o) myslete si co chcete, ale nemusíte být totálně paranoidní jen proto že ste na Písmáku :o) kdyby to dal nick "růžičková kapusta" nebo "Franta Koutnej" dívali byste se na to jinak? koník martinézů :o)

Honzyk
06. 07. 2010
Dát tip
....ani přečíst se to skoro nedá (ale díkybohu:)))

hitler byl dobrej crowne ale tvé nicky mne znepokojují....začíná to být nůd´o

jH
06. 07. 2010
Dát tip
trotlotip

Norsko 1
06. 07. 2010
Dát tip
Udělal jsi dobře ? Co myslíš ?

jééé, ale my víme kdo sme kdo - a netajíme to ale mazel Víťa je, to jo :o)

Norsko 1
06. 07. 2010
Dát tip
Tady nikdo neví, kdo je kdo, a tebe zajímají takové podrobnosti. Jsi mazel

díky za první vážnou kritiku - s tím čtením to bude možná pro někoho problém, ale podle mne se to Eddiemu povedlo a ten konec - no, co dodat.. :o)

Eddieku, snad až v nouzi upe největší.. zatím mu zkusíme důvěřovat eště..

Norsko 1
06. 07. 2010
Dát tip
Začátek se mi líbil, ale blbě se to čte a konec mi přišel jak z marvinova pera

koníky samozřejmě taky.. a už ticho nebo nikdo nebude věřit tomu že je to vážný dílo a ne nějaká provokace! :o)

esi myslíš mne, tak su to já - ale jedinej cvok široko daleko seš ty - my máme svý kostky v pořádku :o)

doufám že tu nezopakujete to co včera u mne.. bych vás zablokovala oba, spoluautorství nespoluautorství :o)

aha, my si nezatrhli žádost o hlubší kritiku..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru