Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Today

06. 07. 2010
0
15
848
Autor
Be One

Jsou to tři dny co se mi (ZASE) zhroutil svět,a čím hůř na tom jsem,tím lépe tvořím..tohle je výplod tři dny starého zla.

Today

Im standing at the edge

of my short life

and i feel like wreckage

with a steel knife

in my broken heart

is only a shadow

looking for a new start

everyday gathering energy,

I am a machine with a dead battery.

but as long as i can

open my eyes again,

make my knees to stand,

restart my brain,

and begin to understand.

Im going to fight for my way

because still

i have will

to jump in the chaos of this world

with a new chance

pure as an angel

you have got  my word

i wanna stop,

that painful resistance

and be free

Thats what I WANT!

B1-66-ER


15 názorů

Be One
01. 08. 2010
Dát tip
Ive got the passion and logic,in my poetry isnt any mystery..

Be One
06. 07. 2010
Dát tip
je tam,a dalších sto..:) a čekají na přepsání..

Be One
06. 07. 2010
Dát tip
tak kam to patří? já bych to neřadil ani mezi poezii..ale někam se to dát musí.

Be One
06. 07. 2010
Dát tip
jestli to je ve špatné kategorii,tak to řekni rovnou ;)

........

Be One
06. 07. 2010
Dát tip
přemýšlel jsem nad tím,mám i českou verzi ale anglická je lepší,každé slovo má více významů a každý si to přebere jinak.O to mi jde.A tvůj překlad se povedl,akorát tomu pořád chybí to co originálu..:)

Be One
06. 07. 2010
Dát tip
za tečky patří to,co si tam chceš domyslet..to co bys tam dala ty,kdybys tu větu psala..kdybych měl napsat vše co mám v hlavě,upsal bych si ruce..já nekončím tečkami,nechávám volné konce.Abych měl kde navázat..

Be One
06. 07. 2010
Dát tip
Já právě vím jaká je moje tvorba..:) a píšu ji tady proto,že se mi samotnému nelíbí a hlavně proto,že se chci zlepšit.

čím hůř na tom jsem, tím lépe tvořím..co má být za tečkami?

jH
06. 07. 2010
Dát tip
hmm, taková středoškolská poesie zhrzeného milence...taky mám takový, bude dobře...btw. pokud teda jakože chceš psát engliš, tak doporučuju rozšířit slovní zásobu.. dost se mi líbí přirovnání s robotem, jinak mě to vlastně moc nebere... jo a za chvíli sem přídou nány a náňáci a budou ti nadávat, že si tu dovoluješ psát anglicky, s dovolením se pokusím o překlad: Dnes stojím na okraji mýho krátkýho života a cejtim se jak troska s nožem v srdci kde jsou jen stíny hledající start pasoucí po každodenní energii Sem robot s vybitejma baterkama ale dokud můžu otevírám oči postavím se na nohy a mozkem restart proženu a chápat začínám... Jdu se prát za svůj názor protože pořád mám vůli skočit do chaosu tohohle světa za svojí šancí čistej jak anděl máš mý slovo chci zastavit ten bolestivej odpor a bejt svobodnej to je vše co CHCI! za případné chyby v překladu, který je samozřejmě jen mou interpretací, se předem omlouvám...

Be One
06. 07. 2010
Dát tip
Je to teprve začátek,ale snažím se..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru