Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na náhody nevěřím

06. 07. 2010
1
10
1185

Na náhody nevěřím

vše, co se nám stává

nás vždy v něčem prověří

jen hlupák pak nadává

Co si kdo navaří

musí sám i sníst

dnes anebo pozítří

naplno nám jede píst

příčin a následků

našich snů a přání

jakých dospějem výsledků

nikdo z nás nemá zdání

(3.2.2005)

  


10 názorů

A.H.
25. 07. 2010
Dát tip
Proč se valná vetšina vyhýbá interpunkci, vážně nechápu.

díky za kritiku ... našel jsem to v archivu, a tak mně jen zajímalo, co na to kdo řekne, souhlasím, že verše jsou trochu kostrbaté, tenkrát to ze mně nějak vypadlo, a tak už jsem to tak nechal Štěpa z Hřibska - díky za tip:)))

Jsem opatrný v příkrých soudech. Myslím si, že opakováním něčeho, podle zdejších některých kritiků banálních situcí a myšlenek, lze upozornit na něco zásadnějšího, na nějakou trvalejší hodnotu. Proto ode mne tip. Zdar a sílu! J.Š.

jH
07. 07. 2010
Dát tip
napsal si to v roce 2005 a do teď si nepochopil, že je to hrozná blbost?

naira
06. 07. 2010
Dát tip
...spíš vnitřní úvaha...nebo konstatování z vlastní zkušenosti...hmm...

moorgaan
06. 07. 2010
Dát tip
jak polystyrenem po skle - tak ti to drhne

Norsko 1
06. 07. 2010
Dát tip
Fakt jo ?

Rajmund
06. 07. 2010
Dát tip
Volný verš požaduje, aby byl podložen pevným a hlubokým základem obsahovým i formálním. Jinak je ta práce naprd.

Honzyk
06. 07. 2010
Dát tip
...mělké jak moře v Hammmametu (Tunis) : když jsem tam viděl daleko v moři lidi chodící s batohy na zádech, nevěřil jsem:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru