Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stojím na pokraji (volné asociace)

07. 07. 2010
0
0
476
Autor
Tenebre

 

Stojím na pokraji jako vyhasínající hvězda v tichu noci hudba z gramofonu cigarety červený dým smích a křik pláč zoufalý pláč ona tam vešla a pak bylo po všem svět se zhroutil hvězda se propadla sama do sebe vznikla černá díra konec pro všechny konec všem prý všem budujeme socialismus oranžová a modrá stojí proti sobě nesmyslně smyslně se steskem pohybují se její ňadra v rytmu metronomu tančí nade mnou zpívá oči pláčou rtěnka všude kolem rozlité víno a spousta střepů špinavá podlaha neony zelené paprsky oslepují já neslyším a srdce tluče samo v temném prostoru jen pár skleniček na baru plavovláska v minisukni a vůně kvetoucí lípy mušky všude kolem a zápach hnijící trávy vyvolává úzkost kulatá růžová spása nekonečný kolotoč barev troubení na přechodu pro chodce pravidelný tikot hodinky a biologické hodiny blíží se konec a všichni stojíme na pokraji.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru