Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis, který nikdy nepošlu

15. 07. 2010
27
45
2764
Autor
Garay

Poslala bych ti v dopise
rozhřešení
Velké věci dějou se
a ty u nich nejsi
Zase
Dal jsi mi život
abys litoval do konce
Že  ho nemůžeš vzít
Že se to nedělá...

Poslala bych ti v dopise
maličkosti dne
Kočičí tlapky čouhají
líně ze skříně
Cop mám na křivo
Zase mi vystydlo kafe
Kámen o kterém jsem myslela
že je jantar
je oranžové sklo

Poslala bych ti v dopise
oči pro duši
Ale jsem tvoje dcera
Nejspíš je budu jednou
potřebovat


45 názorů

Slnko
11. 11. 2010
Dát tip
nádherné vyznanie od srdca ! t

A.H.
23. 07. 2010
Dát tip
*

Sebastiana
20. 07. 2010
Dát tip
Protože klišé je označení toho, co se opakuje.Jo, jsem ráda, že neodsuzuješ básně o lásce.

Zbora
20. 07. 2010
Dát tip
Sebastiano, ve vší úctě, proč si myslíš, že by mělo být klišé obecně nějaké téma, třeba jak píšš básně o lásce? Témata (podněty) se neustále opakují, záleží ale na jejich zpracování. Já nemám taky vůbec nic proti básním o lásce, pokud jsou dobře napsané, bývají pro čtenáře dost často velmi emočním zážitkem, ovšem čtenáři se liší právě v tom, co na toho kterého zapůsobí, a co ještě ne - a už ne. Tady stojím před textem, který na mě nepůsobí, protože tak, jak je podaný, je pro mě přinejmenším obvyklý.

Sebastiana
20. 07. 2010
Dát tip
Zbora- to by teda byly i básně o lásce klišé, a mezi námi, ty mám nejradši. Knih jsem přečetla již určitě víc než ty, měla bys vidět moji knihovnu.Tu báseň jsem pochopila a prostě se mi líbí.

Zbora
20. 07. 2010
Dát tip
Jistě, poznamenal, ale proč někoho nutit, aby o tom psal? Jak dopadávají soutěže typu Koule: napište báseň na téma ropucha? Mně to připadá víc jako: "kdo si hraje, nezlobí". Mně osobně přijde prostě tento text teprve jako skica, ze které by se mělo vycházet, ne jako něco co obstojí samo o sobě.

dadadik
19. 07. 2010
Dát tip
mně text připadne dobrej, a dost autentickej, navíc

Zbora
19. 07. 2010
Dát tip
Remcání je tady stejně jako všude jinde naprosto legitimní. Jsi tu od roku 2004. Pokud jsi si za tu dobu ještě nestihla uvědomit, že stejně nebo velice podobně, jako Ty, by to spatra popsala většina lidí, a že v tom z umění literárně tvořit není cca nic, nevidím jediný důvod, proč bych se na tom měl snažit něco měnit. Ten text je od začátku do konce bez nápadu, bez jakéhokoli náznaku invence, jen, jak napsat aššu, omílá stará známá klišé. Stačí? Ad další Tvoje připomínka: klišé není v pocitech ale v prostředcích jimiž se je snažíš vyjádřit. To už nemůžeš myslet vážně. Při psaní poezie prostě nestačí pojmout pocit a vyzvrátit ho na papír. Sebastiana: klišé je to, co čteš pořád dokola všude kolem sebe. Pokud tam žádné klišé nevidíš, vypovídá to něco o tom, jak moc asi tak zhruba čteš, případně jak při tom dáváš pozor. Deep: to si děláš srandu. Proč bychom to měli zkoušet? To je nějaká soutěž?

Garay
18. 07. 2010
Dát tip
Děkuju Jara ... není to veselé.

Garay
17. 07. 2010
Dát tip
Norsko 1: To byl vzkaz pro Zboru, že tys mi uvedl konkrétní příklady narozdíl od něj.

...nechcel...a keby som chcel a zavesil to sem na stranku ako basen....tak by som musel ratat ze to budu ludia brat ako basen...vzhladom na to ze sa aspon oficialne jedna o literarny server...

Norsko 1
17. 07. 2010
Dát tip
Jak jsi to myslela s tím Zbora Norsko 1. Nerad bych podlehl klepům, takže radši rovnou od autora

teploušek
17. 07. 2010
Dát tip
líp bych to nenapsal *

deep: šťourat do vosího hnízda?

Norsko 1
16. 07. 2010
Dát tip
že nechtěli

javavia
16. 07. 2010
Dát tip
Moc se Ti povedla, líbí se mi závěr:-) Tip

Tony.cs
16. 07. 2010
Dát tip
wow

Garay
16. 07. 2010
Dát tip
Děkuju Sebastiano. Taky se snažím hledat, a už jsem unavená z toho, jak ho v mých pocitech všichni vidí.

Sebastiana
16. 07. 2010
Dát tip
Žádné klišé tam nevidím, za to slovo se lidé schovávají, když neví co by...

Garay
16. 07. 2010
Dát tip
Díky Norsko 1. Asi nemám tolik načteno. Zbora Norsko 1 mi aspoň trochu pomohl. Někdo jen remcá.

Zuzulinka
16. 07. 2010
Dát tip
no, já nevím....

Norsko 1
16. 07. 2010
Dát tip
Jídlo, které si nedám, dopis který nepošlu, to abych odjel do města, které není na mapách

Robinia
16. 07. 2010
Dát tip
ze života...

Zbora
15. 07. 2010
Dát tip
Na to si musíš přijít sama.

Předem mého dopisu... To je fráze. A to tu není.

Garay
15. 07. 2010
Dát tip
Děkuju všem za čtení. Klišé? Fráze? Buďte prosím konkrétní, ráda bych se jich pro příště vyvarovala. Děkuji.

Bíša
15. 07. 2010
Dát tip
T.

Zbora
15. 07. 2010
Dát tip
jako aššurballit

Atlantis
15. 07. 2010
Dát tip
Dobře*

dadadik
15. 07. 2010
Dát tip
i tak může být

vk
15. 07. 2010
Dát tip
arteterapie :-)

...z hladiska arteterapie hodnotne...ako basen...to vsak musim odmietnut...tu mač klise tu frazy...

Hezké..., co víc dodat. Zdar a sílu! J.Š.

LadyLoba
15. 07. 2010
Dát tip
nádherná věřím, že jeho duše si ji jednou prečte

gabi
15. 07. 2010
Dát tip
nádherné až som prekvapená ako sa ma to dotklo *

možnosti tu sou...pěkné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru