Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slova

06. 12. 1999
0
0
1402
Autor
Amorph

Jen ty dvě slova říkej mi znova, když s tebou někam ulítám. A dej mi sílu najít správnou chvíli, kdy už odejít mám. Jen ty dvě slova napsaný na zdi, když ji na bílo natírám. kolem jdou lidi, nemaj tušení, proč přitom oči zavírám. Zavřít jen oči, všechno se točí, realita se pomalu ztrácí. Ve vlaku vzpomínek ujíždět nocí a čas asi zůstal někde stát. Jen ty dvě slova vyrytý v kůře do stromu, na kterej se nedívám. Strom krásně hoří, slova se ztrácí, v požáru lesa utíkám. Jen ty dvě slova temný a rudý na stěně vlaku, kterej nestíhám. Jen ty dvě slova říkám si znova, když pozdě k ránu usínám.
Marigold
09. 12. 1999
Dát tip
Moc si toho teda neprozradil...

Merle
07. 12. 1999
Dát tip
Bibša !!! :-)))))

Tanizaki
07. 12. 1999
Dát tip
... v požáru lesa utíkám... *!

Bibša
06. 12. 1999
Dát tip
No k rytmice se nevyjadřuji, asi opravdu raději lyžuješ :-) než počítáš slabiky :-) ale básnička jako celek, se svojí ústřední myšlenkou je působivá. (Prosím tě a jaký dvě slova:-))) - Vanilková zmrzlina?)

Špuntík
06. 12. 1999
Dát tip
nene citrónová zmrzlina?

líbí......opravdu líbí.......další prosím....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru