Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Corrida

28. 07. 2010
45
83
3344

Z uměleckých minorit
nejradši mám linoryt


hora nebo dolina
to se ryje do lina


lino je mé hobby, tu
vyryju si do bytu


Picassovu Corridu
v polyvinylchloridu


83 názorů

Také Yfču tajně obdivuji. Příbuzní ale nejsme. (Aspoň myslím.)

Douda
26. 07. 2011
Dát tip
Před chvílí jsem si četl u Yfči, pak jsem kliknul na tebe a začínám mít dojem, že vy dva jste ségra s bráchou, to snad není možný :-))) Oba jste skvělí, díky!

Já už mám všechno poryto. Můžu začít sázet.

8hanka
20. 03. 2011
Dát tip
znám z dřívější doby, kdo tu ryje, zlobí.... sorry za češtinu:)

Ale, no tak. Ještě se budu červenat...

Estrella*
30. 09. 2010
Dát tip
juj :) to se mě líbí, to je pěkné :))

To bych nikdy neřekl, že mé verše mohou v čtenáři probudit tolik nostalgie, až z něj vytryskne fontána něžných citů ke strojku Grafopress, sadě rydel neasijské výroby a kolekci vlastních uměleckých prvotin, nezkažených komercí, kde je jim dneska konec. ((-:

malaika
13. 09. 2010
Dát tip
pobavilo mě to a dalo mi to trochu vzpomenout na dobu kdy i já ryla do lina a za pomoci stroje Grafopress, vyrobeného dnes již v uzavřených branách Adamovských stojíren alias ADAST, ztvárňovala své představy :) tip

dík (-:

LastSamurai
07. 09. 2010
Dát tip
típ ;)

Já poznám "dobré" taky jenom když to ochutnám. ((-:

Evangelista
02. 09. 2010
Dát tip
Hezké, milé, možná i dobré, to už nepoznám.

Souhrnem - pro líné. ((-:

F.L.Vděk
16. 08. 2010
Dát tip
:-) Moc dobrý. * Inspirace pro všechny, kdo jsou on-line na hot-line.

BG - ležet s ischiasem a ještě s počítačem, to už skoro zavání orgiema. Leč, houser nehouser, zatni zuby a táhni, Frištenský.

Nějaký federativní jazyk, Jazylko, což? Za mohylu děkuji, ta se může časem hodit.

Jazylka
06. 08. 2010
Dát tip
Výborná soľ života, to som dnes potrebovala, dík Za to z pilin z vinylu postavím Ti mohylu.

Anita09
05. 08. 2010
Dát tip
Doufám, že nebudeš vyvíjet své umělecké nápady na tom nově položeném linu, které ti v pondělí přivezli, zůstaň radši u papíru, ten snese všechno. Přidávám tip navzdory Pištově kritice.

Linoryt následný tisk díla na bílé triko modrou barvou.Byl na to takovej lis.Tehdy jsem měl na triku sajuz a apolo.A tři roky jsem se živil jako plastikář, tedy vztah k umělým hmotám mám vřelý.PVC,PP,PE,PS,Teflon,Pom,Akryláty. Za umělou hmotu umělecký tip.

avox
31. 07. 2010
Dát tip
tak to bohudík neznám, jen vím, že na srdce jsou Poděbrady :-)

avox
31. 07. 2010
Dát tip
Dave, fuj, kdes to sebral, to ani nejde vygůglit natož zveršovat! Hned si běž umýt ruce!!! :-((

Tak tady by nestačilo ani celé stádo rendlíků.

Je ten Aleš ale provokatér, co? Majznout rendlíkem by zasloužil.

chichi :o) dobré ...

avox
31. 07. 2010
Dát tip
Zvedám hozenou rukavici a rozhlížím se po kuchyni proč nenalézám v duši klid Nedá mi to, musím ti říci tenhle plast lepší je než jiný a někde tady musí být Je tu či není a přece jen Polytetrafluoretylén! Však jako každá jiná žena spíš oslovil mne jiný název (mám radši příjemnější jména) - hluboká teflonová pánev A hodí se na spoustu věcí smažit řízky či vařit „čínu" ve zlosti pak bez dlouhých řečí házím a věř že sotva minu :-))

polyvinylchlorid zrýmuje každý, ale co takový polytetrafluoretylén...:o) PTFE ...

...jásenatovyto,už to tam není a s tou kapelou to vůbec nechápu čuče...mám explorer, dík za info

Já mám Explorer na Applu i na PC, a nic tam nevidím. Já nehraju! Já chci vidět klikyháky! Možná, že když vydržím do večera nepapat...

čučenka
30. 07. 2010
Dát tip
Podivné klikyháky jsou vidět pouze v exploreru. Pokud někdo používá mozillu, je jich uchráněn. :-)

To o kapele je reakce Oldjerryho na moje - A kdo si hraje - nezlobí. Od Oldjerryho se to nějakou záhodou přemístilo k tobě a zbytek zmizel úplně. Nějaká černá díra, či co.

...tys nepsal o kapele,že se tomu smějete?

Bíša
30. 07. 2010
Dát tip
Hmm...

Zdá se, že si Písmák žije svým vlastním životem. Přehazuje a maže komentáře podle libosti, někomu zobrazuje podivné klikyháky a při vkládání děl se chová vůbec svéhlavě. Že by to dělal schválně jenom mně? Jestli už nám ta technika nezačíná přerůstat přes hlavu.

...psals mi něco o kapele?

...a už tomu vůbec nerozumím,zmizely ti komenty a je tu pod mým nickem snad tvá odpověď

...dva řádky pod z polyvinylchloridu
Sebastiana
29. 07. 2010
Dát tip
U tebe si vždycky počtu, ale i na kritikách zde a bavím se.***

Jaképak medle klikyháky? Já tam žádné nevidím.

...jo a vysvětli mi,ty klikyháky nakonci nejdou vymazat?

...kdyby všechny blbůstky byly takové,tak nečtu nic jiného,maximálně ještě vkladní knížky*

A cesta ke slávě je otevřena!

To je snadné. Volné verše mají s literaturou společného jen to, že se v nich písmena rovněž vyskytují ve shlucích. Udělám to tak, jak to činí většina poetů. Vezmu si nějaký novinový článek, rozstříhám ho na jednotlivá slova, řádně promíchám, náhodně z nich vyberu a sestavím věty. Nebo nechám kočku několikrát ledabyle přeběhnout po klávesnici. Potom zahltím server gigabajty svých vešů, načež se rázem stanu obávaným a nelítostným básníkem!

Tak schválně - napiš báseň, která se ale vůbec, vůbec nebude rýmovat. Ani trošičku.

Toscana
29. 07. 2010
Dát tip
Polyvinylchloridová corrida, Květoni??? To teda: CARRAMBA MI AMIGO!!!! :o))) *t

Oldjerry
29. 07. 2010
Dát tip
No jo : tomu se v naší kapele vždycky smějeme!

A kdo si hraje - nezlobí. Alespoň dle mínění bezdětných.

Báseň není rýmovačka,jde hlavně o myšlenku a toto je pěkná hračka.

Nebo, jak by určitě napsal Aleš, kdyby ho to napadlo: Politici od svých koryt vyhlásili zákaz corrid

guy
29. 07. 2010
Dát tip
historickým dokumentem bude polyvinylchlorid katalánským parlamentem včera prošel zákaz corrid :-)

Podlaháři přijdou v pondělí a položí mi na celou předsíň úžasné moderní linoleum nedostižné kvality. Tak se jenom zamýšlím, co udělám s těmi odřezky. Zahradu už mám porytou, tak se pustím do linolea.

avox
29. 07. 2010
Dát tip
kdeže máš to PVC, na podlaze na WC? :-))

Co je to za pořádky, toto? Jeden se tady poctivě snaží o plytkost, kýčovitost a literární brakovitost a očekává od kritika stručný návod na vsunování daného díla do tělního otvoru, jenž není k této činnosti zcela uzpůsoben, a teď tohle! Kritikové přece uznávají jen básně, které se nerýmují, ne? Nejdokonalejší jsou dle jejich mínění ty, které se rýmují zevšeho nejmíň, a ne moje bezmála absolutní rýmy! Jak já k tomu přijdu? Náhodný čtenář se domákne, že mě tu chválí obávaný Pišta, vyrazí se mu názor, že dílo nepochybně oplývá řadou skrytých symbolů, tajemných poselství a životních mouder, a ani ho nenapadne aby se s básní četl, natož aby mi za ni uděloval hromady tipů, na které se třesu ze všeho nejvíc. To mám za všechno? To ti pěkně děkuju!

Tak mi přišlo avízo, koukám - Květoň sepsal báseň, a to se mi vždycky hned seběhnou sliny, už jsem si úplně živě představoval, jak si krásně zaztrhám, ale ouha, to by nebyl Květoň, aby nevyvedl nějakou čertovinu zrovna když to nejmíň čekáte, ono se mu to tentokrát vyvedlo, opravdu je to povedené, to je prostě podraz, to se nedělá, tohleto, no fuj, Květoni, měl by ses stydět!

Už ani ty plasty nejsou, co bývaly? Kam ten svět spěje. Z podlahové krytiny vytvořím si rytiny

Rajmund
29. 07. 2010
Dát tip
Až na to, žo to současný PVC stojí většinou za prd

To tam asi pěkně podraží hovězí.

Max Hutar
29. 07. 2010
Dát tip
Jo, dobrá pakárna, líbí se mi!

Vaud
29. 07. 2010
Dát tip
Zrovna vcas, protoze bude zakazana u nas v Katalansku :-)

Whitesnake
29. 07. 2010
Dát tip
Kubýk v kubistickém - mobilis in mobili

Zuzulinka
29. 07. 2010
Dát tip
:)


čučenka
29. 07. 2010
Dát tip
Oléé, muchacho ! :-)

Whitesnake
29. 07. 2010
Dát tip
To jsi jako teď přelétl, cos v nočním opojení spáchal? Pokud ano, nevěš lebku na hřebíček, je to pořád květovaný nadstandard

No, potěš. Taky tomu moc nerozumím. Ale přísahám, že včera v noci, to v tom alkoholovém opojení smysl dávalo.

Až přijdu na výšku, mimochodem obor Volná grafika, přidám ji k dobru. Díky.

Whitesnake
29. 07. 2010
Dát tip
Naprosto frapantní aq neodpustitelná rezignace na možné rýmonstrum hobby, tu /hobitů :-) inspearnul jsi mě taky k hříčce

Diana
29. 07. 2010
Dát tip
:-))) super!!!!!

blbjenka
29. 07. 2010
Dát tip
pravděpodobně jsi jako první na světě použil slovo polyvinylchlorid v básni... i kddyž kdo ví :) každopádně pjekné

papouch
28. 07. 2010
Dát tip
dneska to zakázali

jejdavilda
28. 07. 2010
Dát tip
Bardotku na tebe, barbare

baaba
28. 07. 2010
Dát tip
:)

..tak ryj ryj..jen si lino kuchyňské probůh nerozryj!..:)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru