Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Půl srdce, celou duši

01. 08. 2010
0
5
325

Není déšť jako déšť, obzvlášť ten soukromý je jiný..

R: Půl srdce, celou duši ukrad mi déšť,

s kapkama soli na tváři ptám se: "Kam jdeš?"

Půl duše, celý srdce ukrad mi déšť,

nikdy už nezjistíš kde je, už ho nenajdeš.

 

1) Hlava bolí, srdce tepe, duše prázdná je

sny se mi s bolestí hroutí, možná naděje je?

 

R:

 

2) Známý - neznámý vítr mi povídá:

"Lásku na dlani težko někdo ohlídá."

 

R2: Půl srdce, celou duši ukrad mi déšť,

s kapkama soli na tváři ptáš se: "Kam jdeš?!"

Půl duše, celý srdce ukrad mi déšť,

nikdy už nezjistíš kde jsem, už mě nenajdeš..


5 názorů

Zuzulinka
02. 08. 2010
Dát tip
...tohle bych snad ani nechtěla slyšet

Omlouvám se všem těm, co se jim zdá všechno obyčejné, známé, jinak to vyjádřit neumím, alespoň ne v tomhle kousku.. ale děkuju za odezvu.. vím, že je potřeba vyjádřit obyčejně známé věci neobyčejně..

Janina6
01. 08. 2010
Dát tip
První refrén není sice nic nového, ale když si vybavím některé texty, které se dnes zpívají... znám horší. "Hlava bolí, srdce tepe, duše prázdná je" mi silně připomíná mé cyklistické snažení :-) Chápej, nesměju se tvým pocitům, ty jsou v pořádku a kdo by to neznal, bohužel to známe asi všichcni, a o to zoufaleji potřebujeme někoho, kdo to řekne JINAK, než jsme to už stokrát slyšeli... víš?

v pohodě..každý to bere jinak :) mě to rozhodně dává smysl a mluví to..s kytarou je to OK...pojí se k posledním 14 dnům mého života..nebyly zrovna nejlepší...a tohle to přesně vystihuje..

Whitesnake
01. 08. 2010
Dát tip
moc se omlouvám, ale jak to ohodnoti jinak, než: příšernost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru