Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1 nedodělaná báseň

14. 08. 2010
1
7
560
Autor
Martin Tvrdy

.

došel jsem na hlavní

a na chvilku se zastavil

pozoroval jsem střechy

okolních domů

 

do ulice po nich sklouzávalo slunce 

 

pak jsem si koupil noviny

a vrátil se domů

(kde na mě pořád čekala

1 nedodělaná báseň)

 

na víc jsem ted den

opravdu neměl


7 názorů

Doony-Don
08. 12. 2010
Dát tip
Stačila by mi o dva řádky kratší...=) ale *T

Manuamanua
15. 11. 2010
Dát tip
jH: v pohodě :)

jH
15. 11. 2010
Dát tip
tak nevim, co sis v hlavě řekla nebo neřekla, ale napsalas nenápadná, z toho sem vycházel :P jinak promiň, za ten konfrontační tón, byl sem po ránu trošku po parou :)

Manuamanua
15. 11. 2010
Dát tip
jH: Neřekla jsem nenápadnej,ale unavený a s nedodělky. Jinak pokud Ti to vadí, tak budu mluvit jen za sebe.

jH
12. 11. 2010
Dát tip
pořád z ní cejtim nedokončenost - vadí mi nic, který mi je sdělovaný a vydávaný za báseň - poesie všedního dne pro mě je víc jen než pár nezáživnejch fragmentů vepsanejch do jakože básně pokud bych použil odkaz na simpsonovy - v jednom díle líza najde vočkovy chaotický zápisky, dá je dohromady a vznikne z toho ohromná báseň /hodil bych link, ale sem teď línej :P / ; vočko je najednou slavnej..pozvanej na sraz spisovatelů..zpronevěří se líze..ta mu odmítne složit další báseň a tak pak před těma slavnejma umělčíkama ze zoufalství přečte návod na ovládání výtahu.. a já, asi protože martinovu poesii tu docela intenzivně čtu, našel sem v tom jen deníkovej záznam, slabší odvárek z jinak opravdu silnejch věcí, který sou OPRAVDOVEJMA básněma obyčejnýho dne jinak nemluv za VŠECHNY hele, nevím jak tvůj, ale můj den nikdy nenápadnej neni..

Manuamanua
11. 11. 2010
Dát tip
Proč deníková záležitost? Je to poezie všedního dne, nenápadná, jakou všichni žijeme, unavení večer s nedodělky..

jH
19. 09. 2010
Dát tip
spíš deníková záležitost, jestli chceš co vědět

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru