Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrat Krále

15. 08. 2010
1
2
809
Autor
Puerrh

Ubohost toho všeho je skutečně gigantická, schopnost přesto stále tvořit neodtrženě od fekálně pornochudinské reality jest tedy něco, na co jsem svým způsobem hrdý...

Návrat Krále



Dveře do laboraře se rázně otevírají. Vchází Jak Drak Droni, potravinářský magnát a šedá eminence pornoprůmyslu.

"Potřebuji vyrobit syntetické sperma."

Uslintaní vědátoři v pokecaných pláštích vzhlédnou od pitevního stolu, na kterém je roztažená nahá dívka s různými bizarními mučícími pseuovědeckými proprietami připevněnými na bradavkách a genitáliích.

"Bude používáno v erotických hračkách a zeleninových salátech. Požadovaná denní produkce 500 hektolitrů. Náklady musejí být subminimální, a 66 procent surovin se musí shodovat s křemžskou hořčicí."

Vědátorům splaskávají boule v rozkroku.

"Ó velkomoží...," koktá Dr. Hroutil, a z koutku úst mu vytéká slina.

"Za vlast a vůdce, pánové," uzavírá Droni. "Zítra se začne s produkcí, v opačném případě podotýkám, že ve vlacích do sběrných táborů je místa dost."

"Ej, máme tu demográcii...," pokouší se namítnout Dr. Vačkal.

"Kurva Vačkal, hlaste se v šest večer na bicím komandu. Nashledanou, pánové." Stejně rázně jako přišel, opouští Jak Drak hnízdo pavědecké dekadence.

V laboratoři zavládne atmosféra absolutní deprese. Jen mladý docent Hmouřil dál tiše vykonává hanebnou manipulaci nad bolestivě zafixovanou dívkou, až konečně sperma zkropí její potem zplihlé vlasy a lesklé mučící aparátky.

Hmouřil zastrkává pyj do kalhot, napije se ze skleničky denaturáKu, a prohodí:

"Chce mrdku, má ji mít. Brejnšturming, hola hej!"

Do připravených odměrek crčí denaturáT.

"Do všeho se dá narvat syntetická pryž!"

"Mýdlo s jelenem se dá i jíst, a na nátlak výrobců automatických praček se likvidují jeho zásoby."

"Máme tu docela dost tříděné skleněné drti z výkupen zálohovaných lahví. Její odběr je dotován."

"Psí hovínka jsou výživná a správa komunálního odpadu hlásí, že kapacita skládek nestačí již ani dva měsíce!"

"Výborně pánové, ale chce to něco revolučního", mne si Hmouřil bradu. "Překvapíme uživatele ejakulátem sice umělým... ale v Bio kvalitě!" (spiklenecky zamrká) "Což neudělat radost býčkům ve velkochovech?"

"Povinné odběry spermatu pro školní dítka v rámci sexuélní výchovy!" dodává Vačkal.

Smělý duch a senilita triumfují. O slovo se hlásí profesor Mrcal: "Soudruzi, splníme plán na 150 procent! Náš recept se s dnes vyráběnou křemžskou hořčící téměř úplně shoduje, jen se upraví poměry přísad a přidá se jiné potravinářské barvivo!"

Sborový potlesk, několik asistentek v latexových SM oblečcích rozřezává ženu na pitevním stole motorovou pilou a s lascivními gesty pojídají její maso.



Euroasie je konstituční monarchie. Statutární hlavou státu je král, který však nemá žádné pravomoce rozhodovat o dění v zemi. O to se stará lóže svobodných mydlářů, sdružených při mezinárodním spiknutí bramborových Krtků. Král je kromě toho zbaven občanských i lidských práv, a má nárok pouze na desátek z úrody zkažené řepy a dědičnou výsadu lovit harpunou zvěř ve Velkém Temném Lese, který byl již dávno vykácen a změněn na parkoviště a zábavní centrum. Na obživu si vydělává jako průvodce turistů v královském sídle, kde má milostivě vyhrazen zahradní altánek který proměnil ve vkusnou bezdomoveckou chýši. Když policisté z výboru pro regulaci aristokracie přišli popravit královnu (perverzní detaily této kruté exhibice raději pro klid oka vynecháme), dokonce su zuli. Jeho dvě dcery, Pipka a Dripka, pomáhají vylepšit rodinný rozpočet šermířským utkáním v bahně, oblečené jen do proužků kůže a kovových ozdob. Za účelem vymření královského rodu byly obě dívky již od školky zpracovávány výchovnými poradci a psychology, následkem čehož se z nich staly sadomasochistické lesbičky.



Vždy večer po produkci si dají horkou sprchu a pak losují, která bude Pán a která Otrok. Dnes uchopí bič Pipka, a Dripka se jí ukloní s kolíčky na voskem pokapaných ňadrech. Poté, co jí Dripka vylíže kundu, si Pipka připíná obrovský umělý čurák značky Superdrak s šestipřevodovým vibrátorem, deseti druhy vysouvacích hrbolků, štětin a ostnů, a vysokotlakým vstřikovačem umělého spermatu (pětilitrová nádoba je, podobně jako u zahradnického rozprašovače pesticidů nebo plamenometu, umístěna na zádech). Pro dvě mladé princezny bude noc dlouhá a žhavá...



Dobytčí lidé se potácejí ulicemi. Řvou, hýkají, zmateně pobíhají a vráží do kolemjdoucích. Rozpad všech struktur společnosti je nezastavitelný. Prasolidé v bílých sportovních mikinách za šest tisíc páchají hanebné výtržnosti, sužovaní paranoidními představami o feťáckém spiknutí namířeném proti jejich osobnostem, prdelomrdi z Hrádku u Rokycan se zlatými řetězy na krku napadají kolemjdoucí pejskaře na nedělní procházce, zakomplexovaní policisté z Berouna odmítají pomoci lidem podvedeným českými drahami a nechávají je masově deportovat do psychiatrických léčeben v západních čechách. Hovnocucy blokují vjezdy do lesů a zotročení bezprávní "pracovníci na smlouvu o odvedení práce" je plní lopatami vlčích bobků. Sdružení přátel romů a národnostních menšin přichází kvůli asociálnímu vedení o všechny zaměstnance a musí najmout zombie. Nemrtví dostávají kšiltovky a černé brýle, nicméně žebra hrudního koše čouhající ven dírami v plesnivých tričkách toto opatření nezakryje. K dobrovolné amputaci pyje se hlásí stále více dealerů mobilních telefonů, neboť doufají, že kastrace jim pomůže zbavit se mužské pýchy a z toho plynoucího neustálého pocitu ponížení. Bezdomovci formují regulérní armády a v lesích a zříceninách ekonomicky nerentabilních měst začínají budovat paralelní anarchistickou civilizaci, založenou na pozitivní svobodě a soběstačné nedeficitní ekonomice. Zá se, že konec civilizace je na dohled.



"Opovržení, výsměch, odstup."

Tmavý pokoj, za oknem hoří města a na obzoru bleskají příležitostné nukleární exploze.

"Řád hanby, The order of disgrace, jakožto jediný správný postoj k této civilizaci sraček."

Ve vedlejším pokoji zvoní telefon, někdo otevírá dveře a jde ho zvednout, muž pokračuje v monologu: "Všechny chyby byly popsány a odbornou veřejností přijaty, nikdy se však nikdo nenamáhal je léčit. Setrvačnost survivalismu na všech úrovních, a všichni, od dělníka na pásu po velmistra Mlokokratů jen autističtí otroci svého rozpitvaného zrcadlového obrazu vnímaného paranoiou davu."

Ženský hlas z druhého pokoje: "To musí být vtip! ... Říkali přece, že každého muže roztrhají holými zuby ... jak se to mohlo stát? ... Panebože, drahý pojď si to poslechnout, KRÁL SE VRÁTÍ!"


2 názory

Edvin1
16. 08. 2010
Dát tip
Tip jako hrom - za pilnou četbu soudobé literární produkce! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru