Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka...

20. 08. 2010
9
20
1242

 

http://www.youtube.com/watch?v=fLYO4zD9CNk&feature=channel

(text, zpěv, melodie: JM - mastering: Honza Dočekal)


20 názorů

Když to poslouchám v mp3, tak sem už nezavítám, to dá rozum))


Pravěk, teta :))))))))


Jak je možné, že jsem tu ještě nebyla??


Inu, moc děkuju...

Štírka
22. 08. 2010
Dát tip
...uhrančivá, magická,...

Štírka
22. 08. 2010
Dát tip
...teptve teď jsem si všimla, že máš na svědomí i tu melodii.... jdu si poslechnout znovu ... :-)

konečně si toho někdo všiml!!! - toho neznáš, on s lidmi moc nemluví, z pýchy pro tu podobu se slavným Francouzem :)))

teploušek
21. 08. 2010
Dát tip
Kdo je ten nádherný pán na těch fotkách? Připomíná mi jednoho slavného franc. herce

To mám radost :)))

F.L.Vděk
21. 08. 2010
Dát tip
No neva, tak budu jen poslouchat :-)

Díky, film určitě ne :)))

Bíša
20. 08. 2010
Dát tip
:+)))

F.L.Vděk
20. 08. 2010
Dát tip
Jarmilo, tak ta se mi tedy fakt líbí. Bezvadně by mi sedla třeba k filmu. Už se něco točí?

Jarunko, ani tu nic nestíhám číst - natáčím to CD a chystáme audioknihu, kompletuji sbírku - a do toho chodím do práce. Já to doženu, jen nevím kdy...

nedumej a piš :)))

moorgaan
20. 08. 2010
Dát tip
ze by me predbehlo i Norsko?

Inu, písnička je zhudebnělý text přece :))) - ale nejde o tipy, jde o radost :)))) - jestli ji máš, tak je to ono!!! moorgee, já ano, ale tys ještě nic neposlal :)))) - a konkurence je silná!!!! :)))))

moorgaan
20. 08. 2010
Dát tip
zdar Osvaldova.-))... jsi nejak presedlala ne?- jen abys mela cas na ten almanach ach ach ach.-))

Štírka
20. 08. 2010
Dát tip
Jarmee, nevím, jestli má smysl zde dávat tipy za písničky. Jedno je jasné: líbí se mi a moc. Vším, co v ní je. Projevem, doprovodem, atmosférou... velice se povedla.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru