Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brána do ráje

11. 11. 2001
1
0
910
Autor
Mac

Oranžová brána

Krásná a neznámá

Je jako magnet

Chodím tam a zpět.

Vím, uvnitř krása jak sen

Jenže moje vrátka by zavřela se.

Míjím je….


Blaznivkaaa
04. 02. 2002
Dát tip
tak jsem si přečetla všechna dílka cos kdy napsal, májm z nich hodně smutný pocítky, to bude tou mojí dnešní náladou, pokud si četl mé poslední dílko možná pochopíš, né není to tak, že bych stále měla jen špatnou náladu, ejn prostě optimismus není mým hobby...básničky, ale miluju, takže i když bych chtěla vyjádřit veselost, stejně z toho zbudou jen nářky a smutek in když ve skutečnosti se usmívám a hřeje mě u srdíčka, asi se divíš, proč ti tohle nepíšu do zprávičky, ale nějak mi nejdou psát ani odpovídat na ně, tak promi%n, už mlčím a děkuju za poklonu...ale popravdě, moje básničky zas tak moc dobrý nejsou...pápá a aspoň ode mě!* Blázňulka...

Jenda
12. 11. 2001
Dát tip
Ja tože něpanimaju, ale bolšoje než u Tajemna.,.tahle se mi líbí.

Krel
11. 11. 2001
Dát tip
"..by zavřela se.." tak tohle to kazí, je to úplně mimo rytmus...jinak zajímavé..

Amanda
11. 11. 2001
Dát tip
Zvlastni... nektre radky se mi libi... nektere od toho trosku odvadeji... nevim...

Astalavista
11. 11. 2001
Dát tip
Ja nepanimaju .... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru