Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cassanova

25. 08. 2010
1
3
437
Autor
wanes1

Každá z nás ho vždy chcela mať, či už na jednu noc alebo na pár, alebo snáď na tisíce až do konca jej života...Najprv sa objaví vo dverách, všetky žasneme od nemého úžasu, búši nám srdce, kolená sa nám podlamujú a sme odhodlané urobiť čokoľvek nato aby sme ho získali...

No keď príde ten deň, a on sa zrazu naozaj objaví vo dverách a snaží sa začať prvý kontakt, sme úplne odsúdené do záhuby...Všetky sme o ňom snívali...O chlapovi, čo nám splní tajné prianie, ktorý v posteli vykúzli tie najúžasnejšie posteľové scény, ktorý nám urobí masáž, ktorý nám príde dať do práce pusu a večer nám zavolá, že nás čaká s večerou doma...Z akej rozprávky to pochádza? Hm? Nespomínam si...Neboli sme zvyknuté, že to čo sme videli v snoch a to čo sa nám vždy zdalo ako čosi, čo nikdy nepríde sa raz objaví v realite všedného dňa, už zapadnutého prachom nocí...Je tu... v našej prítomnosti...zrazu nemáme pocit, že snívame, že to o čom sme bľabotali pri vínku s kamarátkami sa stalo skutočnosťou...

No aké to vlastne je? Zo začiatku nám škrká v žalúdku, nedokážeme spať, nedokážeme rozmýšľať, nevieme kým vlastne sme. Máme pocit, že on je pánom dokonalým a že zrazu všetko bude presne ako z ružovej záhrady s rozkvitnutými ružami zrelej ženy...Začali sme...

Javí sa to ako úplná nádhera, trávite spolu každú chvíľu, deň sa počíta za dňom...Volá vám, píše a robí tie najúžasnejšie veci na svete, no  keď sa zrazu spolu objavíte v spoločnosti, kde na vás striehne stovky pohľadov závistlivých žien, nie je vám všetko jedno. A aj keď nie ste slepé a naivné, snažíte si rozobrať aj ten najmenší detail...Aj keď dávno viete, že tu dnes nesedí s vami po prvý krát a že tie pohľady vás idú do slova a do písmena zožrať za živa...a keď vojdete do obchodu a on si objedná pečivo a dostane grátis nejaké to ďalšie od usmievavých žien, vtedy vám začnú veci dochádzať...Kde to vlastne som? Prečo mám zrazu pocit, že to nie som len ja, kto je v jeho živote podstatný? Je starší, samozrejme  má za sebou istú minulosť, istý vzťah a istý záväzok...Na čo som to vlastne všetko chcela? Hm? Netreba zabúdať na skutočnosť, že človek si často želá veci, s ktorými potom v realite nedokáže zápasiť...že natoľko spútame myseľ a prajeme si aj nemožné...že zrazu nie sme schopné prijať, to čo k nám podvedomie pritiahlo...Casanova je tu a vždy bol na to aby prišiel do nášho krátkeho života, vyčaril úsmev na tvári, urobil pár dojemných scén, pomiloval nás až do zbláznenia a potom sa vytratil bez slova a nechal nás tu so zlomeným srdcom, hlavou plnou vírivých myšlienok a snáď stovkami nezodpovedaných otázok o čom to vlastne všetko je...Prečo to my ženy vlastne robíme zakaždým? Snažíme si niečo dokázať? Snažíme si aspoň na chvíľku vyprodukovať vlastné šťastie? Alebo si len jednoducho chceme dokázať, že toho charizmatického chlapa dokážeme dostať presne tam kam ho chceme mať??? Omyl milé dámy...tento chlap totiž pochádza z iného sveta, ten zažil a videl nepoznané, toho už skrátka nedokáže nič tak ľahko prekvapiť...

A kam sme sa vlastne dostali touto úvahou??? Pýtam sa vás všetkých navôkol?

...Nikam...len sme dostali odpoveď na otázku po akom chlapovi vlastne túžime, po niekom, koho budete zaujímať, niekto kto s vami bude zdieľať každý deň, niekto kto vám povie aká ste krásna, presne vtedy keď budete bez make-upu a vyzerať úplne najhoršie na svete...Presne po takom, ktorý bude tak jednoducho obyčajný, no bude váš a nebudete sa musieť o ňho deliť s nikým kto bude mať štíhlejšie nohy, užší driek či husté havranie vlasy...Presne takého by chcela každá v realite...Casanova tu vždy bol aj vždy bude a je len na nás milé dámy akou cestou sa vlastne vydáme...No priznajme si, že aspoň na istý čas nám s ním bolo najlepšie na svete a cítili sme sa ako princezné z tých najotrepanejších rozprávok, vymyslených prastarými ódami na radosť...Také presne sme my ženy...malicherné padajúce vždy do vlastného sveta myšlienok, ktoré nám nik nemôže nikdy vziať...Také všelijaké...Proste ženy...také ako nás stvoril ten najvyšší z hviezd...

 

 


3 názory

Dave Lister
27. 08. 2010
Dát tip
No nevím potkala jsem chlapa který tak působil, ale to byl jen dojem z přemíry hormonů..Jako úvaha dobré :-)a asi o tom též něco vypotím

wanes1
26. 08. 2010
Dát tip
no tak to máš aleši pravdu:)))ale tak úvaha je to myslím si že celkom pravdivá:)

ale to přeci mají muži naprosto stejně...v baru spíš osloví nápadnou blondýnu, s kterou si po týdnu nemají co říct. Přitom vedle stojí nesmělá bruneta, sečtělá, vtipná...a nikdo si jí nevšimne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru