Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

-

07. 12. 1999
0
0
1425
Autor
Yorick

(Pokud se budete OPRAVDU nudit, zkuste pro tohle napadnout nějaký název.)

Překypoval barvami a pohyby prales často nesouhlasily dnes či pozítří naleštěné sliby přines plody i symboly ať jsi v ráji na chvilku zakrýt bolest V sebe věří nejvíce cizí pohledy bolí raději v poklusu i když nedohoní prchavé světlo času svíce přežít z vítězství druhých pokud v hejnu bát se jich nemusí pravidla brání ji i nemohoucí v tomto plném dravců světu ve vlastním doupěti živořit bytost svou oblažit příležitostně trochu zmizet zapomenout se pobavit odpovědnosti sebe se na okamžik zbavit nezištně touhu ukojit prací zaplatit chvilku počkat a z povzdálí snít blahobyt. Večer usedla do křesla značky FutureFurniture a zapnula televizi. Čeká na revoluci, taky na smrt. Nita. Člověk, stejně jako 7 000 000 000 dalších.
Erwin2
07. 08. 2003
Dát tip
Když já nevim název, tak zvolim prvních pár slov básně. I tady by to fungovalo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru