Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malé nočné blues

12. 11. 2001
4
0
1327
Autor
Sylvia

.. keď spánok nie a nie vliezť ku mne do perín.

Keď  ťarcha viečok

dopadne na prah mihalníc,

keď voňavé telo v saténe

splynie s poslednou

tieňnohrou mesiaca

 

a keď spánok

vo svojom nekonečnom valčíku

odmieta ma pozvať do tanca,

 

vtedy pošli mi znamenie

a ja ukážem cestu mliečnej dráhy

svojej uväznenej mysli.


vero
06. 03. 2002
Dát tip
*

Pepo
03. 12. 2001
Dát tip
pekné

Kastel
23. 11. 2001
Dát tip
T

Bix
17. 11. 2001
Dát tip
Prvé dva verše sú veľmi, veľmi dobré, dynamické - pekne vystihnutá ťažoba, úplne to celé vidím padať od únavy.* Voňavé telo v saténe a blízka spojitosť s mesiacom a valčíkom je možno až príliš sladúčke pre mňa.:o) Spojenie mesiaca - tanca ( zvuková zhoda ) vytvára pekné usadanie a kolísanie, to sa mi hneď zapáčilo. Uväznená ( myseľ ) mi ako prívlastok príde mierne mimostojaca z celkovej básne výrazovo - je akosi tragickejšia ako ľahučký priebeh celej básne :o). Trochu to potom preťažilo záver, ktorý sa mohol trochu viac niesť. Osobne by som skončila pri Mliečnej dráhe...to by ma nechalo uspokojenú...taký záver by tam sedel do celkovej atmosféry:o) Celkovo veľmi príjemné dielko.

NoHead
13. 11. 2001
Dát tip
Neviem ... to posledne trojversie ma trosku akoby rusi. No mozno to je zamer. Celkovo prijemna pred(/ne)spankova basnicka.

Tanulik
13. 11. 2001
Dát tip
Milé

Krel
12. 11. 2001
Dát tip
moc se mi líbí..

Amanda
12. 11. 2001
Dát tip
Mile jemne... krasna pocitovka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru