Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

skutečné, nebo ne?

27. 08. 2010
1
13
524
Autor
Zevon

 

 

 

 

 

říka se, že dáběl je v detailech
vím, co se tím myslí
procházím pustinou
s duchem stroje

simulovaný západ slunce
odraz světla hvězd v očích
obloha je plná zázraků
a půlka z nich jsou lži

 

 

 

 

 


13 názorů

A.H.
29. 08. 2010
Dát tip
To mi připomnělo ďábla v Cizincovi Marka Twaina.

Dave Lister
27. 08. 2010
Dát tip
..libí se mi ta druhá půlka, ta by mi úplně stačila. A- říká se, že ďábel je v detailech- jako úvodní větu.A byla bych spokojená.Si myslím já.

jj, od Placeba to je docela pecka ;-) I´ve been wasting all my time with the devil in the details...

Rajmund
27. 08. 2010
Dát tip
Co se říká-fuj. Co říkáš Ty, zodpovědný básníku? Poslední dvojverší se tváří jako spojité ale je nespojité. Buď logiku zruš úplně, nebo ji dodržuj v celé básni. Poškozuje to poetiku.

Norsko 1
27. 08. 2010
Dát tip
říka se, že dáběl. dal bych si bacha

varankaka
27. 08. 2010
Dát tip
se omlouvám Zevon je muž

Lukk
27. 08. 2010
Dát tip
Souhlasím - rovněž jen stěží nachazím nějakou nit spojující první verš se zbytkem básně...

Vinki
27. 08. 2010
Dát tip
Prave naopak, tohle do sebe neco ma. Minimalne to odosobneni. Honzyk ma pravdu, nejaky ten skeptik se v tom nezapre. Pustina nejspis odkazuje na Eliota a duch stroje na Rileyho (nebo jak se ten filozof jmenuje). Jeste se vratim az budu mit vic casu. A vy nebudte povrchni jenom proto, ze je to neco prvotina, ze je tu ten clovek novy. ;)

varankaka
27. 08. 2010
Dát tip
se mi zdá, že se ti líbí věta "dábel je v detailech" a protože ses o ni s námi chtěla podělit, dopsala jsi k ní ještě několik dalších, který ale už, se na mě nezlob, za nic nestojej

Nicollette
27. 08. 2010
Dát tip
Jakousi výpověď to obsahuje, ale duši a emoce ne.. nebo se asi v téhle "inteligentní poezii" neshlížím.. Neřkuli, že nemám ráda překrucování skutečností :)

Honzyk
27. 08. 2010
Dát tip
...no, pozlatka pryc!...nekdy bych tohle rek taky...nekdy.... )) ....uspornej skepticismus...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru