Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vi(n)na

31. 08. 2010
10
15
1962
Autor
Anuschka

Plazí se 

po čtyřech 

    otočení 

         kolem

štěstí. Vyhráváte!


Jste tisícím prvým návštěvníkem mojí

duše

je vypuštěná. Drncá TO.


15 názorů

snake_01
26. 12. 2010
Dát tip
to oslovení čtenáře je funkční a poměrně emotivní a celkově ten text není špatný, ale spíš bych to zařadil mezi miniatury, myšlenka je hodně přímočará a nemá příliš hlubších rozměrů, ale líbí se mi to.

pěkné....

Elleanor
22. 09. 2010
Dát tip
T*

že by?

Tony.cs
14. 09. 2010
Dát tip
Výmluvná a přece krátká *

a2a2a
10. 09. 2010
Dát tip
přečetl jsem si tři tvé poslední básničky, zatím je to spíše taková přímá, nikterak nezauzlovaná výpověď, či spíše výkřik na povrchu duše, jako bys říkala jen poslední věty, popisovala výsledek, závěr, ale málo o chvílích zrození a růstu toho či onoho problému a pocitu. Ale na druhou stranu je to s ohledem na tvůj záviděníhodný věk docela přirozené, píšu to proto, abys měla zpětnou vazbu, poněvadž máš i přednosti, nevázne ti rytmus, nemáš potřebu vsunovat zbytečný balast.

varankaka
02. 09. 2010
Dát tip
točení kolem, kolo štěstí, kolo - duše...neni to marný, ale chtělo by to nějak dotáhnout, dát tomu punc originality

Jade
31. 08. 2010
Dát tip
taky se mi líbí ten nápad s tisícím návštěvníkem duše grafickou stránku bych neřešila, když se to s ní přežene, tak spíš ruší dobrej dojem, než aby ho umocňovala...

Ne, tohle není třeba graficky zpracovávat. Proč? Protože samotná báseň není tak zajímavá?

Anuschka
31. 08. 2010
Dát tip
Úplně přesně vím, co ti chybí. Pořádná grafická stránka. POřád přemýšlím co s tím, je to hotové, ale graficky to musím zpracovat nějak.. líp. :(

egil
31. 08. 2010
Dát tip
..to máš rozhodně pravdu - bylo napsáno už příliš mnoho knih.. člověk je občas profláklej, ani o tom neví..:-) Hodně štěstí..

Anuschka
31. 08. 2010
Dát tip
Strašně profláklý už je téměř všechno, snažit se nepoužívat klišé a profláklý věci, nemůžu psát vůbec :)) Ale rozhodně díky.

egil
31. 08. 2010
Dát tip
"tisísí návštěvník duše" - to je fajn, pěkný nápad... &ale ta hříčka s homonymy duše x duše už je strašně profláklá... :-)

misty
31. 08. 2010
Dát tip
tak to je ten divny zvuk... :))) za zaver*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru