Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč?

02. 09. 2010
1
8
471
Autor
Monalis

Proč?

Protože když chci víc, vždycky víc dostanu.

Proč?

Protože všechno, co od tebe chci, mi bez námitek ukážeš.

Protože mi dovolíš vytvořit si vlastní pravidla.

Protože nic není nemožné ani složité.

Proč?

Protože každá vteřina s tebou mi stojí za to.

Protože nikdy nic nepokazíš, i když občas na chvilku odejdeš.

Protože se vždycky vrátíš.

Protože jsi tak svérázná a nekonečná, tak nespoutaná a okouzlující.

Proč?

Protože jsi jen moje...

...má drahá fantazie...


8 názorů

Monalis
03. 09. 2010
Dát tip
Děkuju:)

Honzyk
03. 09. 2010
Dát tip
...mrmly mrmly...)))

Max Hutar
03. 09. 2010
Dát tip
Ta pointa mě opravdu překvapila... celou dobu jsem sázel na nějaký S/M vztah, a závěr mě donutil tuto představu s fantasií porovnat. Takže tip. Kašlat na lidi, co odsuzují básně vzniklé za pět minut. Ty nejlepší básně stejně vznikly právě takhle. Čímž neříkám, že všechny básně, co vzniknou za pět minut, jsou úžasné:-(.

Monalis
02. 09. 2010
Dát tip
to je pravda, možná ani těch pět minut a co? je to jen myšlenka...samozřejmě že by se z toho dalo vymáčknout víc, ale já prostě víc mačkat nechtěla:D bylo to jen tak, pro mě a pro někoho, komu to bude stačit jen jako vsuvka, ne žádný těžký literární výtvor...Prostě je to jen takové mé protože.

moorgaan
02. 09. 2010
Dát tip
proč?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru