Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veřejné písmácké autorské čtení v Brně II.

12. 11. 2001
0
0
2371
Autor
Vio

Vážení,

 

upozorňujeme, že se blíží uzávěrka pro přihlášky, která je stanovena 14.11.2001. Vzhledem k tomu, že chce přijet mnoho lidí, ale jen málokdo se chce o své dílo podělit, žádáme vás o přehodnocení vašeho postoje a zaslání vašich příspěvků. Mohlo by se nám totiž stát, že po hodině skončíme a to by jistě nikdo nechtěl. Jsme upřímně zklamáni vaším nezájmem o prezentaci vaší tvorby.

 

Ty z Vás, kteří mají strach z přednesu svého díla, chceme upozornit, že můžeme zajistit přednes někým z organizačního výboru a pro dámy máme dobrou zprávu - byla zajištěna jedna herečka (ochotnice) pro recitaci.

 

Dále papouch prosí všechny brněnské účastníky (aktéry i diváky), aby se zúčastnili Šuplíku 13.11.

 

Informace o akci

 

Za organizační výbor

s úctou Violator


Correggio
29. 11. 2001
Dát tip
Jestle něgdo nemáte v Brně gde spat, tož pro 5 ledi s vlastnim spacákem be bele o mně postele (pro dalši jož jenom kobereček :))

Spvrivs
22. 11. 2001
Dát tip
Teda až teď se dozvídám, že byla ňáká uzávěrka - hm, tak smůla. A ten šuplík mně taky ňák unikl. Měl bych si dat pár facek. No nic, tak se aspoň někerej den zastavím na to čtení (ale pátek to nebude).

rire
20. 11. 2001
Dát tip
Toz uz by to tu nekde mohlo byt :))) papousku muj mily :)

papouch
20. 11. 2001
Dát tip
rire: krešnul mi hadr :-( česky : ztratila se mi všechna data na harddisku

rire
16. 11. 2001
Dát tip
Papouch+Vio: Mohli byste prosím uveřejnit seznam přihlášených člobrdíků?

papouch
16. 11. 2001
Dát tip
riráčku mohli :-))) příští týden hned ze začátku, ju? (pokud to stihnu tak i dřívwf :-)

papouch
15. 11. 2001
Dát tip
Mahonku, kdyby takto uvažoval každej, tak to můžem rovnou zabalit, lébrž by z toho byl chaos :-)) Bysme se na to mohli vytento, žeáno a sejít se někde na louce a navzájem se přeřvávat... i když.. to taky není špatnej nápad... :-))))

rire
15. 11. 2001
Dát tip
papouch; ale to by byly zvýhodněny osobnosti oplývající mohutným medvědím hlasem - nebo postavou :))) ale fakt to není špatnej nápad :))))

Mahoney
15. 11. 2001
Dát tip
papoušku, vyděsil jsi mě - už jen to pomyšlení, že by každej uvažoval jak já...!!! naštěstí je každej člověk jinej a tak se něco takového nemůže stát :)))

papouch
15. 11. 2001
Dát tip
:-))))) ale tu louku necháme raději na léto, ne? :-)))))

člobrda
15. 11. 2001
Dát tip
a proc ne v zime, dalo by se aspon tepat snehoulema:o)) a tak si obhajovat sva dila... hihiii :o)

Bacil
15. 11. 2001
Dát tip
A nepředramaturgujte to! :-)))

rire
15. 11. 2001
Dát tip
papouch: léto :))))) letí sněhem :) a je to! :)

člobrda
15. 11. 2001
Dát tip
uff... poznam Brno :o)

papouch: No jo, to je prauda... tak já vo tom ještě zauvažuju... případně kdybych narazila na něco cizího, co bych mohla přečíst, bylo by to lepčí...:) Wopi: ...no když mi někdo nechá něco nepříjemnýho přečíst... konec konců číst umím...:)

člobrda
14. 11. 2001
Dát tip
uff tak jsem to odeslal i s nejakym vyberem trosku bojim bojim.... Monty ehm :o) jaké máš ráda víno ? hihii:o)

Mahoney
14. 11. 2001
Dát tip
já jen tak vzpomínám na ovu, kde se teprve "po čtení" rozběhla spontánní recitace všech, co koho napadlo... v brně to nebude možné?

Vio
14. 11. 2001
Dát tip
Mahoney, i v Brně to bude možné, ale jak jistě víš i v Ostravě jsme dělali scénář a dramaturgii ;-)

Vaca
14. 11. 2001
Dát tip
jak to tak tady čtu, tak nás chraňte všichni svatí... :o))))) Monty: takových mám pěknou zásobu :o))

racek
14. 11. 2001
Dát tip
Vi, ja tedy prehodnotim a neco poslu. Co nejdrive, do nedele urcite. :-)))Zora

Mahoney
14. 11. 2001
Dát tip
tak jen si scénářujte a drrramaturrrgujte, já si počkám na příhodnou chvilku, a taky jsetli se mi bude chtít a jestli bude co a tak :))) a těšííímm a děkujuuuu :)))

Já teda přehodnocuju, ale nějak mi to furt nevychází... všechno, co bych snad dokázala (po několika pivech) veřejně číst, je děsně dlouhý... a kromě toho mám velmi nepříjemný hlas... že bych četla díla někoho jinýho? Šlo by to?

Cronus
13. 11. 2001
Dát tip
Pošlu, přijdu, budu číst. Možná i někdo uslyší :) Sýkorko, slovenčina je na čítanie jeden z najkrajších jazykov :)

papouch
13. 11. 2001
Dát tip
Monty všeckno de, dyž se sce :-) Sýkorko - idea je jediná - sejít se a navzájem si přečíst dílka ... písmáci nepísmáci :-)

Wopi
13. 11. 2001
Dát tip
Monty - nepříjemnej nemáš, jen trochu tvrdší - a i kdyby ho někdo náhodou nepříjemnej měl, tak je na písmáku spousta děl k tomu jak vyšitejch :))))))

Bix
13. 11. 2001
Dát tip
Silvinka, uz nech posles tie dielka, hej ?

Wopi
12. 11. 2001
Dát tip
no jo, když já furt eště nevim... ale spaní nepotřebuju, tak to snad neni závažnej problém...
ale... neumim číst nahlas - takže v bodě mála děl k prezentaci nepomůžu... :(

Bacil
12. 11. 2001
Dát tip
Já se přihlásím jako aktivní autor, nebojte. Wopi, tys snad nečetl, co tam Vio napsal. Koukej přivézt básničky, když se nebudeš cítit, tak to za Tebe někdo přečte! A propos, mohl bych se ještě poptat v divadle Polárka, se kterým mám opravdu dobré vztahy, jestli by někdo z herců nechtěl přijít, vyposlechnout si něco dobré (?) poezie a něco si zarecitovat. (Vio, Papouchu - mám?)

Vio
12. 11. 2001
Dát tip
Bacile, jasně, díky. P.S. Já to doplnil, předtím to tam nebylo, tak to Wopi nemohl číst ;-)

Bacil
12. 11. 2001
Dát tip
Aha, tím se to vysvětluje - zrovna na Wopiho mi to totiž nesedělo, že by byl raněn takovou slepotou :-))

Wopi
12. 11. 2001
Dát tip
No... dobrý... obraťme list, já stejně žádnou báseň nemam :)))). A - popravdě jsem ještě nikdy žádné čtení nezažil a neumim si to představit. Poezii znam jen ve formě písemné. Sám jsem zvědav, jaké to bude.

clovrdik
12. 11. 2001
Dát tip
škoda, že je to pro mě tak z ruky; víkendy mám nabitý a nestihl bych se vrátit; jinak bych klidně četl :-(( ach jo

Merle
12. 11. 2001
Dát tip
dobrá, když to nebudu muset číst... pošlu

clovrdik
12. 11. 2001
Dát tip
hele, je možný poslat poezii, že by to někdo četl, i když tam nebudu ? :-)

Vio
12. 11. 2001
Dát tip
Človrdíku, poslat můžeš, ovšem nemohu 100% zaručit, že bude přečtena. Ale dík za nabídku. Určitě to pošli a my podle konečného zájmu uvidíme.

Vojtek
12. 11. 2001
Dát tip
hmm..tak já přijdu na to šufle :-)))

člobrda
12. 11. 2001
Dát tip
uff, tak ja jdu prehodnocovat postoj :o))) jarduloun

Wagy
12. 11. 2001
Dát tip
Ahoj, mě by zajímala jedna věc: posílal jsem zatím vlastně jenom texty k písničkám. Dalo by se to udělat tak, že bychom přijeli hrát? Vím, že se ozývám poměrně pozdě, ale platí to i eventuelně pro další setkání - myslím, že by to mohlo být fajn. Napište mi, dík.

papouch
12. 11. 2001
Dát tip
Wagy soráč, ale na kapelu je už pozdě... to by byl už organizační kolaps jinak hudbička tam bude, ale bez érertyky Tak se lidičky hlaste, hlaste, času už moc nezbývá Vy, kdož díla prezentovat chcete, ale chcete, aby vám to četl někdo jiný, tak mějte na paměti, že čitatel musí mít řádný čas na přípravu... tak to prosím nezdržujte... díky :-)

Yorick
12. 11. 2001
Dát tip
Parada, prvniho jsem zrovna b Brne, jeste to promyslim!....

Sýkorka
12. 11. 2001
Dát tip
Hmm, ale moje dielka v slovenčine asi nikto nebude chcieť čítať.... :o) Ja neviem, mám na takéto verejné čítanie trošku trému, viete ako rýchlo rozprávam, no a čítam omnoho rýchlejšie. Tak ja si niečo skúsim nacvičiť. A možno dnes pošlem, ale ja už dlhšie nie som taký veľký "Písmák", takže to ani nebude reprezentovať vašu ideu... ?

Sýkorka
12. 11. 2001
Dát tip
Hmm, ale moje dielka v slovenčine asi nikto nebude chcieť čítať.... :o) Ja neviem, mám na takéto verejné čítanie trošku trému, viete ako rýchlo rozprávam, no a čítam omnoho rýchlejšie. Tak ja si niečo skúsim nacvičiť. A možno dnes pošlem, ale ja už dlhšie nie som taký veľký "Písmák", takže to ani nebude reprezentovať vašu ideu... ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru