Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocta dílkům sepotvkorunachstromu

17. 09. 2010
4
59
3071
Autor
Dragora

Při čtení i po něm

myslím dílek "sepotvkorunachstromu"

jistě muži staví stany

a ženy vlhnou

do kapesníků

:-)


59 názorů

Elleanor
18. 09. 2010
Dát tip
souhlasím!!:)*

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))..když mě se chve strašně smát

šepot...už jsem tam byl,vlez po kolenou a mlč

..už jsem se ztratila..nevím na co narážíš..horší je ..že se vrátil bivoj!-...:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

šepot...pokud je to tak jak myslím,tak to je to,co jsem nikdy pořádně nepochopil(neb sám jsem to nemusel řešit,spíš opačné věci)

Drag...říkej tomu výplody,předem Ď

..drag..přeju ti ať je to někdo..né něco..( ..dodo..nj..když ani nevím kde skočit..

šepot...je to něco jako skok po hlavě,když něco nezvládám,příjde hranice a hup,pak to řeším dál

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
no dobře, přiznám se ještě jsem jen jedním okem mrkla na jedno dílko bn :-) Ale neni mi ok, něco na mě leze (kéž by někdo :-)))))

..pa drag--a děkuji za tu báseň..:)) ..dodoušku..já ti nevím.,tak násilně?

Drag...pa pa a dobrou

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
:-) loučím se s vámi a jdu spát. Super se s vámi povídalo a vymýšlelo, to budou sny :-) Díky oběma za krásný večerníček :-)))

...není-li síla na skok...pokud je tak skákej,je jedno odkud kam,ale skoč,pak se uvidí

no mě se mají držet..že ano..to dá rozum přece..:))))) ..dodoušku..škrábat???????????????..chci být gazelou a né škrabkou!

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
a mají se doma čeho držet, protože jinak se nemohou ani zdržet :-)))

šepot...budeš ji muset přelézt,když se tam vyškrábeš,máš vyhráno,pak už je jen sešup dolů a to jde samo

..no zrovna dnes se mohly pěkně držet doma.. a vůbec už pár dní jsem darabačky neviděla!

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
žena nikdy není bezmúzná sakra sepotko! I múzy si občas musí odskočit a také mají své dny :-)))

..nástrah se nelekejme!

..jj..taky jsm skákala jako gazela..teď tu sedím bezmúzná..furt to říkám..chce to novou lásku..!

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
přesně o tom mluvím :-) jen si člověk musí dát pozor na nástrahy, ale ty jsou stejně všude...

Drag..teďs to uložila rychleji :)

...mi ještě láska žádnou horu nepřenesla,zato jsem ji hravě přeskočil

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
Takže se dá občas použít i jako předehra...a tedy sepotko - myslím, že láska spíše zrychlí krok, takže ty hory skoro přebehnes :-)

...to jsou ti co se chválí sami:)

...moje řeč..pochvala hory přenáší..skoro jako láska..:))

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
to není jen předehra, to je zkušenost :-))) Naštěstní neplatí všeobecně na všechny, ale někteří vše zvládají i bez chválení :-))) Tedy něco

...nojo,tak do dopadá,když jsou na mě dvě,šepot mě prokoukla nejvíc,ale to chválení před je dobrá předehra

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
Jak užitečný omyl, budiť ti k radosti vybraných žen ten omyl i ty pochváleni :-)

Dragora...nechal jsem se zmást,pod tíhou důkazů přiznávám,jsem nepraktický kutil

..moje řeč..raději ten stan a kapesníky..:))) ..a na fukovací madračku..fakt jo..:)

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
hmm a pak bude chtít místo vášně celý večer chválit, jak to dobře vymyslel a postavil a vyrobil...takže blboune praktické kutily nebrat a jimi nebýt! :-)

..no..někdy je to takovej mudla..:) ..bych mu moc něvěřila..praktický kutil si nekoupí dva stany ale vystrouhá rybičkou dřevěný domeček..eventuálně srub..:))

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
Já to pořád říkám, že kapesníčky jsou jistota :-))) a blboune (to je ale hrozný někomu takhle říkat) - praktický kutil také není k zahození, takový praktický kutil už je jen co by kamenem dohodil k ... k čemu vlastně? No slovo praktický je sice úžasné do života, ale občas to zavání neromantismem :-)

...já nerad,ale často

..chaa..spím klidně i pod širákem a ráda.. ..Dragoro..s těmi kapesníčky máš pravdu..listí nebrat...)))

...anebožeby praktický kutil?

...asi už jen kutil :)

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
blboun: takže jsi praktik, ale ne kutil...? :-)

šepot...patří do doby hradů,má třípokojáček a stan ve skříni:)

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
blboun a sepotka: pěkně tu diskutujete, ale třeba ve spacáku se dá občas spát i bez stanu (myslím samo spacák pro dva) no a zoufalým romantikům by stačilo listí :-))) Ale stan a kapesníky jsou vždycky jistota... Jara: moc děkuju, občas se tak něco vyvine ...:-)

--šmánkote..furt stan..byt aby měla'!..seš děsně nepraktickej..:)))

Jara...stan dobý,nohy dlouhé :)

šepot...milenka stan má

..jsi prozíravý..:))))) ..nebylo by lepší obrátit se na nějakou tu milenku?

šepot...do zásoby,kdyby mi teklo do bot

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))..nač dva??????

šepo...ne,pro případ rozvodu :)

..:)))dodo-.-pro nás dva?

šepot...právě jsem koupil dva

:)))))))))))))))))))))))))...no vidíš..stan...)))..je to takové lehočké přírodní...))

...a vůbec,ten stan dobrý nápad,už se můžu na ty hrady vykašlat

...tak do kapesníků, říkáte děvčata*

..počkáme..však se dočkáme..mi se ty pokecy pod dílky líbí..je to osvěžující a zábavné...)))

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
Teď to trochu vypadá, jako účelový pokec dvou písmaček :-))) Uvidíme, co dostanu za rány či vítr do vlasů...

:)))))))))))))))..dragoro..jsi neskutečně milá..fakt že jo...))

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
ať se klidně vrhnou, tady je to obvyklé - tedy trpěné :-) a já to myslím vážně. Nejsem literární kritik, ale síla a ráže (minimálně 60 cm jako protibetonová střela)... ale vidíš, kam mě to dostává? :-)

:)))...děkuji ti Dragoro..nic tak milého pro mně už dávno nikdo neudělal...) ..doufám..že se na nás někteří nevrhnou jako lité saně...)) ..jsem dojatá...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru