Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mini3

20. 09. 2010
1
2
646
Autor
conejo

Nemohu se vynaobdivovat svým miniaturám. Stále mě něčím překvapují. Jako tato. Nevím, o čem bude, ale mám nejasné tušení, že to bude cosi úchvatně přitažlivého svou zkratkovitou uceleností. Kde bych chtěl být? Chtěl bych být na zvířecí farmě. Kravičky, kravičky. A prasátka. Baculatí všežravci. Moje zvířecí farma, můj zvířecí domov. Jak si hraje koza? Jo, to naše stavení. Takova chajda. Tak co, už víte, kde bych chtěl být? Fam fam didl dam dam. Sedával bych na zápraží, a pokuřoval, a hleděl do dáli, do dáli... fam fam didl dam dam. Prasátka, kravičky, ovečky. Čerstvý mlíko. A seno králíkům. A já pořád do dáli... až by se mi oči zavřely. Je náhle ticho. Křeslo se přestalo houpat. Moje zvířecí farma, můj zvířecí domov.


2 názory

conejo
20. 09. 2010
Dát tip
já, pochopitelně, já jako pravý vidlák mám kupu pihovatých dítek...:)

..no jo a kdo by na té farmě pracoval..když ty bys jen vysedával na zápraží a pak si klidně umřel???????????..:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru