Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Znamenaný chléb, aneb dědova p(l)íseň

Výběr: kafka
13. 11. 2001
16
0
3592
Autor
sidi

Blbůstka-Indispozice-MIMO

Jako malé dítě
miloval jsem kůrky
na celém světě nebyl chléb
aby jich měl dost

 

A třebaže jsem rodiče
celkem poslouchal
nikdy mě neodradila
maminčina nelibost

 

A taky jsem hladíval
kočky proti srsti
netušící která bije,
a že to není legrace
nýbrž má nezralá budoucnost

 

 * * * * *

 

Dnes už chléb krájím
a poctivě jím střídku
však také není co býval,
schází mu znamenání křížem
i rozzlobená laskavost

 

A kočky už také nedráždím
hladím jim záda ke spánku
a ony mi předou do ticha
jak sudičky přízi
na dobrou noc

 

"A v zimě jsem házel sněhové koule na auta pošťáků !!
a …
ale už dost."


Cyndi
01. 08. 2002
Dát tip
rozpustilé vzpomínky s příchutí kmínu a velkých zrnek soli jsou úžasný... ani se mi nechce připodotýkávat, že si do dnes koušu nehty na palcích u nohou... ale to je rodinná záležitost, bo je máme v průměru o dvaapůl až tři cenťáky delšejší než ty ostatní, rozumí se na nohách, jistěže... :-))) šmankote já žvanim! odpusti, sidi, už mažu :)))

Litochowitz
01. 08. 2002
Dát tip
maž.......ale já dávám srdeční.....T-p.

sidi
01. 08. 2002
Dát tip
Žjó !!! jak si koušeš nehty na palcích "u nohou" tak to bych chtěl vidět.

solemi
06. 05. 2002
Dát tip
*

Wiki
23. 02. 2002
Dát tip
koukám, že v mládí jsme si byli podobní :-)

pino15
12. 02. 2002
Dát tip
moc milý :o)) moje babička, když mi chtěla udělat radost, vydlábla ve skrojku střídku,naplnila sádlem a střídkou přikryla :o) šlo to jedině s Kuřimským chlebem :o))

pino15
21. 12. 2001
Dát tip
v mládí jsem kouřil !!!!!!!!! bylo to před rokem :o)))))))))) pěkný

Janis
21. 12. 2001
Dát tip
* * * * *

Print
14. 11. 2001
Dát tip
:-))) *!

Bříza
14. 11. 2001
Dát tip
Moc hezký ... a zvlášť závěr básně .... kočičí sudičky - a neukázněné vzpomínky... nenápadně a nesmírně půvabné ... :c) -já to prostě tipnu a vyberu - a hotovo !

sidi
14. 11. 2001
Dát tip
Kafčí, velemilý sidi neví co ti má promíjet, ledažeby to vyplazování jazyka (českého). No ale když už chceš klečet, počkej, podsypu ti hrachu. :)))

Sala
14. 11. 2001
Dát tip
úžasná věcička a hned si ji přitípnu :-) nikdy neříkej dost! ;) Všechny naše "pošetilosti" nás někde cestou laskavě doběhnou a patřičně sněhem za košili zostudí, proto se nepřiznám, že než se mi přišlo domů, vždycky jsem vypečenou patku z chlebíku okouSala. :)

hermit
14. 11. 2001
Dát tip
tip

Pája
14. 11. 2001
Dát tip
*

sidi
14. 11. 2001
Dát tip
Sala: A já pořád "Sala", divoká husa :) ze severských pohádek, a ono zatím takhle prozaicky.

Sala
14. 11. 2001
Dát tip
Inu, na severu je nám pořád teplo(s)měrem husí kůže brk nebrk přitáhnutá až po uši zima.. (v prozaickém vleku:)).

Sala
14. 11. 2001
Dát tip
no ale vlastního dědu.. bych zplesnivět ani při kůrce u písničky zaspílané jauvajs.. nenechala ;-)

kafka
13. 11. 2001
Dát tip
:-)))) v mládí jsem si stříhala nůžkama na nehty vlasy, řasy a obočí... ale už toho bylo dost...

sidi
13. 11. 2001
Dát tip
Náhodou, ale ti to slušelo, vypadala jsi tak ... exoticky. :o)))

kafka
13. 11. 2001
Dát tip
ne, sidi, vypadala jsem jako permoník, kterej prošel tornádem...

sidi
13. 11. 2001
Dát tip
Náhodou permoníci jsou taky fajn, ale nesmí je člověk naštvat. :-)))

Semipalakva
13. 11. 2001
Dát tip
kafko fakt? a já si zase koušu nehty na rukách! uplně všechny, zrovna teď křup.. slyšíte jak cvakaj zuby? a teď ho rozkoušu...jooo. křup..ta špína z podnehtu... křup křup....

kafka
13. 11. 2001
Dát tip
já už jsem léta naštvanej permoník a nejsem fajn... jé!!! A eště ke všemu - já vypadám! ... to ty kulatý nůžky...

Wopi
13. 11. 2001
Dát tip
jen jeden tip? ? ? ? taková milá věc? tak aspoň druhej **** moc potěšilo! :)

Lyryk
13. 11. 2001
Dát tip
jůjíjá jsem v mládí... :-))))) ale to sem nepatří...

kafka
13. 11. 2001
Dát tip
no, já už bych bývala dala nejmíň čtyři, dyk proto sem furt chodím, a nechce mi je pustit... Wopi, fakt... nebij mě...........

Wopi
13. 11. 2001
Dát tip
kafko...! biju Tě snad někdá?? ztlouk jsem Tě snad v životě víc než másla? tak vidíš... :)

kafka
13. 11. 2001
Dát tip
Wopi, právěže už vůbec nic nevidím... od té doby, co.......... ale darmo mluvit... ;-) velemilý sidi, na kolenou prosím, promine... jsem se neudružela... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru