Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O hovně

26. 09. 2010
0
4
599
Autor
MurcieLago

O hovně

 

Kde vzniká hovno o tom každý ví

už málokdo však ví co se nikdy nedoví.

Jídlo jako takové hovno nebude

z jídla se hovno stane až ho v puse ubude.

Blivajz teče dolů kam to všechno padá

do žaludku do pupku do bříška na záda.

Groteska to číst když snažím se u toho jíst,

uplně to cítím jak svý střeva cvičím nebo spíše ničím

uprostřed pokoje v kuchařský zástěře.

Nuže v žaludku je kyselo jako když se octu hodně vypilo,

tudíž se to stráví a je-li váš stav zdraví sune se to dále skrz díru v penále.

Pár metrů urazí a už je to tu drazí, poslední zatáčka možná to je sračka..možná ne

to ať skryté zůstane..než se vám bude chtít na záchod jít...

Až to jednou přijde ne všechny vás to mine spíš každý to bude mít jiné někteří spíše slinné a jiní tuhé.

Ale o to přeci nejde,jde o to že to co vás vypadne nezůstane živé nýbrž mrtvé i když uplně na začátku to třeba živé bylo..

A tak to je.to je hovno co jemu rovno jídlo co v puse jíme a pak vytrávíme v trus,nebo humus.

Proto existuje džus.


4 názory

MurcieLago
27. 09. 2010
Dát tip
Nevim co je koprofilie ale jestli to má něco společnýho s koprem tak ten nemusim.haha..jinak nechapu co to znamena..a ten film si zkusim stahnout i když ne vždycky to co se nějak jmenuje nebo co něco znamená to daný musí znamenat..berete to moc vážně..

mozno by sa ti pacil kratky film tusim od Kurta Krena 20. september, ktory pozostava zo striedajucich sa zaberov pitia a mocenia, konzumacie a defekacie pri traviacom cykle to, co vchadza dnu je zvycajne spojene s hladanim pozitku, kym to, co vychadza von sa snazime cim skor vytesnit (podobne sa ale spravame aj k odpadkom, ktore nemusia mat neprijemny odor, alebo byt hygienicky problematicke, proste musia ist cim skor do kosa)

Movsar
26. 09. 2010
Dát tip
diagnóza: koprolálie. pokud chceš s hovnem rovnou býti/máš s koprofilií co činiti.

Dave Lister
26. 09. 2010
Dát tip
Ou shit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru