Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.dôraz

04. 10. 2010
4
4
815
Autor
dandan
.za stromom stojí opelichaný nemec a honí si .za stromom stojí vážne tlstý nemec a ťažko vzdychá .za stromom stojí a kožu na čele má zodretú do krvi .a predsa si honí .trasie sa a z čela mu kvapká krv .a na strome visí torzo .na strome visí torzo a krkavec skúmavo hľadí do očných jamiek .hľadí a spomína .kľuval by .kľuval by .kľuval by .na rúbani prerezáva faun škaredé víly .víly skučia .a víly skučia tak skutočne, tak zbytočne .a faun ich kmáše a vytrháva vlasy .vytrháva vlasy a víly vrhajú mladé .a faun ich žerie a placenty žerie tiež .a pripílené zuby má krvavé, keď sa smeje .keď sa smeje .šialený faun.  



4 názory

Jazylka
04. 10. 2010
Dát tip
úplné psycho, ale záujem to vcelku strhlo.

Prosecký
04. 10. 2010
Dát tip
Originální, i když nepříliš zábavné.

...jako šílenej výjev, kterej by ani Jakubisko nenatočil teda. jo, ulítlý děsně, ale to je jen dobře do stojatech vod tady tipujeme všichni!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru