Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje milá opustila mě

09. 10. 2010
0
7
460
Autor
seinfeld

lížu lížu zmrzlinu

tobě dávám ti to za vinu

že mi chutná jako sračky

je mi divně, skoro plačky


pro tebe jsem dávno mrtvý

se mnou ses moc nesmála

až na chvíle kdy jako mrkvi

péro mý jsi chroustala


já su chlapík nostalgický

v srdci nosím tě nadále

rmut topím v místním lokále

pro mě budeš Ta už vždycky



7 názorů

seinfeld
10. 10. 2010
Dát tip
děkuju, Jazylko, já to beru jako kompliment. opravdu si na nic nehraju. jenom bych tě chtěl poprosit, aby sis přečetla Chvilku se Seinfeldem, moje nejobsáhlejší dílo, taková rapsódie.

Jazylka
10. 10. 2010
Dát tip
keby si z prvej slohy vyškrtol ´tobě´, tak by z nej mohla byť celkom rytmická ´blbůstka´, ďalej je to už fakt poslabšie. čo ale oceňujem, že obsah aj štýl aj výber slov je zhruba na rovnakej úrovni a tým pádom sa to na nič nehrá.

ale zas autor předvedl hnedka tři druhy veršů - v každý sloce jinej - sdružený, střídavý aj obkročný :o)

...tady, soráč, žádný opravy nepomůžou, my bychom, s dovolením, opublikovali v koši na papír...je to špatnej text,´ přestavět ´ se dá sotva, promiň.

seinfeld
09. 10. 2010
Dát tip
Je to špatně gramaticky? Já gramatiku moc neumím... A jak by to mělo být? Myslím to vážně, člověk se něco vždycky může naučit.

"tobě" dávám "ti"...to už je moc, fakt...a obáváme se, že to celý není myšlený jako sranda...

enthroper
09. 10. 2010
Dát tip
a přečet sis to po sobě aspoň jednou? tobě dávám ti to... děs

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru