Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já, mé druhé já a dívka odjezdu

10. 10. 2010
8
9
1306

Dneska se mi nechce načíst můj blog, tak aby nebyli mí fanoušci a čtenáři zklamaní, tak napíšu svuj zápis sem.

 

vstala jsem brzy ráno, nekdy nerozumím, proč jsem se rozhodla pro gymnázium, všichni mi říkají, že bych mela jít na konzervatoř. když jsem naposledy hrála  na housle, tak měla moje teta slzy v očích. mám strach, co se mnou v budoucnu bude. rodiče sice mají peníze, ale co když se neuchytím? s temito chmurnými myšlenkami jsem se vydala do školy.

celý den jsem měla kreativní náladu - vyryla jsem na lavici básničku...tolik potřebuju lásku.

po škole jsem se vydala  na kroužek fotofrafie, decka v nem jsou pitomí, myslí si, jací nejsou umělci...chybí jim přitom cit a praxe, cítila jsem se hrozne odstrčená..mísato toho jsem sedela v koute a četla si bukwského...nekdy mám pocit, že mi nikdo nerozumí.

uhánela jsem domu a v uších mi zneli psí vojáci...jak já jim rozumím..utrpení pramenící z bolestných prožitků..jsem oproti nim malá...

je mi uzko


9 názorů

Metta
10. 10. 2010
Dát tip
naopak, tvoje fanynka je potěšena*

Bíša
10. 10. 2010
Dát tip
**

děkuji všem, přinesli jste trochu tepla do tohoto depresivního dne <3

...každej muziku podle svýho gusta ...my máme teď teda rádi Jokers´ face...najdeš je na netu...třeba jejich Hey Joe je maso teda....

jH
10. 10. 2010
Dát tip
psí vojáci sou vodvárek, zkus dg 307 *

sharik
10. 10. 2010
Dát tip
chápu. Tip ....jen ta diakritika...

Norsko 1
10. 10. 2010
Dát tip
i bločík může být fajn. fajn bločík

Impresse
10. 10. 2010
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru