Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez skrupulí

11. 10. 2010
5
18
2698
Autor
brackenridge

Bylo parné odpoledne, tak jsem se šla vysrat svojí máti na hrob, za to, že mě neměla nikdy ráda. Fotrovi se tam taky vyseru, hned vedle urny, protože si umřel, a mě tu nechal, i když jsem mu říkala, že potřebuju pomoct.

Z práce mi volali, proč tam nejsem, a musela jsem jim vysvětlit, že bych sice moc ráda přišla, ale že se mi nechce a krom toho, když jsou takový vedra, to chodím vždycky máti srát na hrob, a to přece musej pochopit.

Lapla jsem toaleťák, abych nemusela rvát listy z kaštanů a vzala jsem to přes park, kolem dětskýho hřiště. Na lavičce se tam mačkaly tři báby, všecky cecky ven a kojily vošklivý mimina jak o závod. Jenže mně se začalo už chtít. Tak jsem si k nim přičapla a vytlačila tam super hnědáka, že mi až voči lezly z důlků.

Báby hned začaly ječet, že jsem prase, že jim tam u toho kojení seru. Tak jsem jim řekla, že proč mi voni u toho sraní kojí, že mě to docela pobuřuje a zdá se mi to hnusný. Sraní je přece naprosto přírodní a krásná záležitost a krom toho, je to taky dobrý hnojivo. No, musela jsem utéct. Málem mě ceckama umlátily.

Na hrobě jsem už nemohla nic vytlačit, přemejšlela jsem o tom, že bych se pro to hovno vrátila, ale fakt jsem se bála.

Tak jsem na ten hrob aspoň plivla a řekla jsem máti, že to posrala, a že teďka musím rvát hromady prachů psychologovi, abych si nehodila mašli. Na fotra jsem byla trošku mírnější, protože mě měl rád, ale  stejnak má u mně vrub.

Když jsem se vracela přes park, báby už tam nebyly, ale mně se už zase chtělo, tak jsem si stáhla tepláky a vysrala se tam rovnou na tu lavičku. Bylo to sraní na protest.

A to nejen proti nim.


18 názorů

http://www.youtube.com/watch?v=qb_HE3RZuf4

Jen asociace...
Jsem si celkem jistá, že už jsem to někdy četla, ale to jsem asi ještě neznala tvůj styl.

Čtvereček Přidat tip


Metta
12. 03. 2011
Dát tip
seru hvězdičku

Jull
16. 02. 2011
Dát tip
Gratuluju, právě jsi vyjádřila něco, co většina z nás rve do rádoby inetelektuálních vět tak dobře, jako by to dokázal málokdo.

Siggi
24. 01. 2011
Dát tip
Brack, ty jsi prostě nezaměnitelná.:-D Přemýšlím, zda napíšeš někdo něco, co by postrádalo hnojicí náplň výkalů a podobných pochutin. Ty by ses hodila do sdružení Vyžvejklá bambule.:-D

Siggi
24. 01. 2011
Dát tip
Brack, ty jsi prostě nezaměnitelná.:-D Přemýšlím, zda napíšeš někdo něco, co by postrádalo hnojicí náplň výkalů a podobných pochutin. Ty by ses hodila do sdružení Vyžvejklá bambule.:-D

Siggi
24. 01. 2011
Dát tip
Brack, ty jsi prostě nezaměnitelná.:-D Přemýšlím, zda napíšeš někdo něco, co by postrádalo hnojicí náplň výkalů a podobných pochutin. Ty by ses hodila do sdružení Vyžvejklá bambule.:-D

:-DDDDD

krahujec0
11. 10. 2010
Dát tip
No jasně, skéro..., Iron přes chleba a jedem bombičky...

Krahujce! Chybel jsi mi. A vis, ze ses stal jednou z dulezitych postav v mych Brackenridgeovskych povidkach?

krahujec0
11. 10. 2010
Dát tip
Připomnělo mi to jednu písničku z undergroundové kapely, z které si pamatuji útržek textu a melodii "Výkaly nám také vykradli!"- a pak tam někdo hrál štípacíma kleštěma na baskytaru. Tak asi tak to na mě působí.Moc pěkné.

ja taky ne! ;-D

Ani nechci vědět, kam se lepí:)

zkusim naplast proti prujmu!;-)

Co takhle zkusit něco proti průjmu?:-)

to je na zblázněni! ..mě z tebe jednou trefí..fakt...))

;-DDD je to ve mne jak v koze...

šmáriapanno!..musíš furt o to jednom!?

Pam!PUCH!
11. 10. 2010
Dát tip
Tohle je taková povídka na protest co .. Já jsem pro jakýkoliv vylučování a i tak by se mě to líbilo..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru