Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rádiový pořad

13. 10. 2010
2
25
1973
Autor
Rock Storm

OI

Některé z vás jsme už informovali, že rádio Rebel bude přecházet na digitál (digitální vysílání) a bude zařazen pořad – čtení autorská tvorba. Zatím rozjezd je v nedohlednu, tedy přesněji bude , ale přesný termín není stanoven - to jen pro informaci.

Takže autorské čtení zatím může být tedy http://dark.radiogothic.net/ pouze internetové vysílání. Pokud by byl zájem napište sem , zda chcete aby vaše tvorba – básně, poezie, povídky atd....... byly uveřejněny (čteny – Saxana), zda máte zájem chodit poslouchat (nato musíte mít dobré připojení pc k internetu).

Dále zda je vyhovující 1x až 2x týdně po hodince a v jakém vysílacím čase by bylo dobré pořad zařadit. Volná místa pak proloženy hudbou, ze začátku rock n roll , pokud by chodili posluchači jiných hudebních žánrů , volba hudby by se upravila. Pozor - rádio není zaměřeno na Pop, Disco, Hip Hop atd......


25 názorů

papouch
15. 10. 2010
Dát tip
a podle tebe, jejďáku, psali scénář na Vetřelce ;-P

jejdavilda
14. 10. 2010
Dát tip
Podle papoucha psal Sekora druhého hrdinu k Ferdovi

papouch
14. 10. 2010
Dát tip
Pokud já jsem kuřátko, tak ty jsi červ.

Rock Storm
14. 10. 2010
Dát tip
Papoušku ty jsi kuřátko viď

papouch
14. 10. 2010
Dát tip
Roxtorme - primo - papoušci nemají uší zjevných. A secundo - Jistě, že rock and roll není pouze Elvis. Elvis je máčka. Elvis ani rock and roll není. Rock and roll je Bill Haley, Chuck Berry, Fats Domino, Little Richard, Jerry Lee Lewis, Rickie Nelson, The Coasters, Del Shannon, Dion and The Belmontes, Little Eva, LaVern Baker, Pat Boone, Roy Orbison, Brenda Lee, Carl Perkins, Bo Diddley, Everly Brothers, Eddie Cochran, Richie Valens, Big Bopper, Buddy Holly, The Platters, ... a mnoho a mnoho dalších ´59 -´63.. TO je rokenrol. Takže - nevíš. Nevíš, co je rokenrol, ty elvisi :-P .-)

Rock Storm
14. 10. 2010
Dát tip
Drazí přátelé. Ano jde o pořad. To sedí. Srandu (a tu sem občas lidi píšou) má rád každý. Pokud se jedná o Gothic, tak se nenechte zaskočit. Lidé jsou různí a různý věcičky mají v oblibě, takže čtení - proč né. Papouchu ty fištrone, ty kluku ušatá. Nejen Elvis je Rock n Roll. Teď vážně. Pokud bude zájem aby se občas nějaké to dílo oběvilo v rádiu http://dark.radiogothic.net/ tak pište a klidně soukromou zprávu. Po sléze v rádiu Rebel (které funguje už cca 4 roky - pouze internetově). Přechod na plošný digitál v relativně dohledné době. Tak si napište // zájem - nezájem// sem nebo do pošty.

Rock Storm
14. 10. 2010
Dát tip
Drazí přátelé. Ano jde o pořad. To sedí. Srandu (a tu sem občas lidi píšou) má rád každý. Pokud se jedná o Gothic, tak se nenechte zaskočit. Lidé jsou různí a různý věcičky mají v oblibě, takže čtení - proč né. Papouchu ty fištrone, ty kluku ušatá. Nejen Elvis je Rock n Roll. Teď vážně. Pokud bude zájem aby se občas nějaké to dílo oběvilo v rádiu http://dark.radiogothic.net/ tak pište a klidně soukromou zprávu. Po sléze v rádiu Rebel (které funguje už cca 4 roky - pouze internetově). Přechod na plošný digitál v relativně dohledné době. Tak si napište // zájem - nezájem// sem nebo do pošty.

Zbora
14. 10. 2010
Dát tip
Šnarjá, já musim v pondělí k zubaři, úplně bych zapomněl, dík!

Zbora
14. 10. 2010
Dát tip
ccc, kostlivec, pche! Ve skříni bývá upír z Feratu!

Zbora
14. 10. 2010
Dát tip
Nic nemusím googlit. Před lety jsem navštívil jeden EBM a gotik fest. ;) A mámu dělat nebudu.

Zbora
14. 10. 2010
Dát tip
To je část básně, kterou jsem si teď vymyslel! Jinak dopňuji, že na gotický text nestačí konstatovat, že je má jak nože, ale zmínit, že ty nože řežou do černé tmy jak křídla padlých andělův do apokalyptického obrazu nebe. Ale nechme toho, třeba to nakonec bude zajímavý pořad...a snaha se cení.

Zbora
14. 10. 2010
Dát tip
:o) Já vim, vzpomněl jsem si na několik písmáckých textů, kde stékaly potoky černých slzí a Torkemádo v chechotu vran navěky věkův snil svůj temný sen na loži z panenských klínů, a chtěl na ně zde upozornit, avšak nenašel jsem ni jeden.

Delahaye
14. 10. 2010
Dát tip
.. a já vyhážu všechny discofílie ze skříně a mrknu se v blízkém kosmeťáku po ceně černých laků na nehty .. to by tom byl Richmond, abych nezapad´! :-)

Vaud
14. 10. 2010
Dát tip
zacnu psat neco gothickeho :-), vymenim satnik za cerny hadry a konecne se podivam na ten film o upirech!

Zbora
14. 10. 2010
Dát tip
Že na mě na dark a gotic radiu jako první vybafne letitý hit od Znouze a hned vzápětí se pokračuje na ještě letitější vlně Toy dolls (nebo co to bylo) mě opravdu malinko zaskočilo. Jinak pokud bys ocenil básně na bázi typu textů XIII. století, měl bys hledat asi někde jinde. Tady jsme spíš srdíčkoví lidičkové.

papouch
13. 10. 2010
Dát tip
A víš ty vůbec, co je to Rock´n´roll?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru