Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

13.říjen

13. 10. 2010
5
11
975
Autor
Cornelie

Ne, to datum v názvu není důležité, jen mě tak prostě napadlo...A dílko samozřejmě bylo v tento den i sepsáno..

Je podzim, začla škola a má duše pláče, trápí se, choulí se, schovává...

Před kým a před čím vlastně? Přede mnou samou? Před mou podstatou?

Jaká vlastně jsem? Kdo jsem? Čí jsem?

Zradila jsem..zradila jsem sebe, rodiče, tebe. Všechny a všechno jsem zahodila, podupala, zašlapala..

Teď tu tančím mezi regály, v náručí svírám dítě, ano dítě, není mé, ale mám k němu zvláštní vztah, jakoby byla má...

Je mi ta malá tak blízká a přitom tak vzdálená, byla němým svědkem toho všeho...bolesti, utrpení, strachu, nového přátelství...skoro podobně jako ten pes tehdá..divné, že teď si nevzpomenu na jméno..

Je to tak dávno a přitom tak blízko..Ale stejně..něco je jinak..něco musí být jinak! Ale bohužel není..jsem stejná..někde jsem se sekla a stále se ne a ne odseknout...

Ale co s tím? Ptám se sama sebe, ptám se okolí, ptám se přátel, ptám se všech a nikdo neví, co se mnou, kam mám jít a co dělat...

Nevím...


Klik, klik, klik..

Ne, nejedná se o reklamu na film, ale o to, co dělám dost často...jen bezduché klikání myší..divné, já vím...proč mám sakra pocit jakoby za to mohl dětský časopis plný příběhů o kačerech a podobném? Kde jsem na tuhle myšlenku přišla? 

Jo a ten film...je dobrý...


11 názorů

Elyon
08. 11. 2010
Dát tip
chaos môže viesť k sebazničeniu alebo k objaveniu niecoho ohromneho

Světloslav
26. 10. 2010
Dát tip
Ano..taková sonda do tvého "tady a teď" Chce to odvahu se cizím lidem otevřít...Být sám (sama ) se sebou je někdy peklo! jo..a ten film ještě neskončil...počkej si na pokračování :-)

tvá zmatenost a překotný chvat myšlenek je mi blízký..tipuju..

snake_01
16. 10. 2010
Dát tip
Tak tohle je opět a znovu posté dokonalá báseň, naznačující čtenáři, který došel na konec posledního řádku: "Právě jsi spláchl tři minuty svého času do hajzlu!"

Cornelie
14. 10. 2010
Dát tip
jak?

azur
14. 10. 2010
Dát tip
sekla a odseknout !

Cornelie
13. 10. 2010
Dát tip
myslíš? já doufám :,)

přijdeš na to :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru