Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Citát

17. 11. 2001
2
1
1454
Autor
Neither

Hluboká kritika se mi nikdy nelíbila, ale budu ráda, když mi povíte, co si myslíte.

      "Poslouchej své srdce, jdi za svými sny a stůj za svou pravdou."


1 názor

studanka
09. 05. 2004
Dát tip
nikdy neškodí si to připomenout....

Seregil
09. 05. 2004
Dát tip
Pravda je vrtkavá, sny nesplnitelné... (aspoň ty moje)... a srdce? Srdce je stále tam, kde má být... tak asi tak...

sk8ergirl
07. 05. 2004
Dát tip
Zkusíme klub a uvidíme :-)

Angeri
21. 03. 2003
Dát tip
hezký, ale tak šíleně VOBOUCHANÝ

Prokletí
11. 09. 2002
Dát tip
Pravdou koupí někdo jiný, sny Ti vezmou, ale srdce zůstane... ;o) m.

Whelp
29. 05. 2002
Dát tip
Jen srdce Tvé Ti pravdu zdělí, jen ve snech se Ti všechno splní a pravda je věcí svatou, tak proč po ní druzí šlapou???

semy
19. 11. 2001
Dát tip
..mnoho lidi by takovou myšlenku nazvali idealistickou,ne proto,že by nevěřili,ale protože prostě po zkušenostech/většinou zlých /už ani věřit nechcou..chybí zde často vůle..

PecKer
17. 11. 2001
Dát tip
Proč mi přijde, že jde jen o kompilaci tisíckrát vyřčených myšlenek? Určitě je potřeba i tyto věci neustále opakovat, abychom v ně konečně uvěřili, ale chtělo by to asi jinou formu. Mě například přijde super, jak amíkům pořád dokola ve školách opakují, že jsou výjimeční, až tomu nakonec uvěří. A právě proto dávám TIP aby se na tohle podíval i někdo jiný a myšlenku přeformuloval, nebo aby se o tom pod Tvým dílkem alespoň chvilku diskutovalo. Abychom konečně naslouchali srdcem, směřovali ke snům a bili se za pravdu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru