Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUTĚŽ: BLESKOVÁ NOČNÍ KRYCHLE (7)

18. 10. 2010
0
8
2153
Autor
aleš-novák

 podzimní deprese jsou tu, braňte se !!!

NOČNÍ BLESKOVÁ KRYCHLE - ŠANCE PRO KAŽDÉHO.

 

napište čerstvé dílko na tohle

téma:  svisle nebo vodorovně

čas: jen dnešní noc!!!

forma: l i b o v o l n á

pravidla: napiš, zveřejni na Písmáku, no názvu připiš slovo "SVISLE", aby bylo jasné, že jde o soutěžní dílo. Pošli mi (aleš-novák) avizo.To je všechno !!! 

Vkládání, čtení komentování a tipování do soutěže končí uzávěrkou v úterý ráno v 10:30. Vyhodnocení následuje bezprostředně po uzávěrce. Vyhrává dílo s největším počtem tipů. Klubit to tentokrát budu až ráno, kdo hledá, najde :o) ...Klub blesková krychle 7  (klikací)- tam bude všechno, co najdu do uzávěrky.

 

TAK JEDEM !!!


8 názorů

snake: o nic mi nešlo, jen soutěž taková, no...

Toscana
18. 10. 2010
Dát tip
mimo soutěž: Svisle nebo vodorovně chceš to, moje zlato? To je jedno, z které strany, když bude to stát za to!!!! :o))))))))))

snake_01
18. 10. 2010
Dát tip
Myslím, že vím, o co ti šlo - takže jsem to prostě jen popsal, no :o)

já radši naležato)))

aale..to by se ti líbilo..však já na něco příjdu...))))))

tak nepiš :o)

..šmánkote..alešiiiii..co je to za téma??????????? se zjevím z tebe..co mám na tak blbé téma napsát??????????? :))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru