Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čítanie v Miestnej knižnici Petržalka, Bratislava, 13. 11. 2010

19. 10. 2010
2
14
2054


Občianske združenie Literis Vás pozýva na v poradí už piate autorské čítanie v Miestnej knižnici Petržalka.

Kde: Prvýkrát v nových bezbariérových priestoroch na Prokofievovej 5 (vedľa Zdravotného strediska Fedinova, MHD: linky 68, 99 zastávka Švabinského, linky 96, 196 zastávka Prokofievova)

 

Kedy: 13. 11. 2010 (sobotu) od 14:00

 

Kto:

próza:

Monika Kompaníková

Marek Mittaš

Matej Rudinský /Zandelee/

Daniel Safanovič /dandan/

 

poézia:

Radoslav Tomáš

Peter Balko

Mária Mikitová Janošková

Richard Lutzbauer /RiSO 952/

 

hudba:

Marek Pastier


PLAGÁT
 

Vstup je voľný!

 


14 názorů

...ja nepochybujem o kvalitach ze sa tam najde...je statisticky nemozne aby neboli... ...ale... ...su sutaze kde vyhravaju ludia z klubov...ktore sutaz zastituju...alebo su clenovia poroty ludia z klubu...kde sa ich clenovia uspesne umiestnuju... ...celkom velky hnus su napr. kridla ivana laucika...

...jo...a k programu...myslim ze je k takej akcii...kedze de o mensiu literisacku akciu celkom vhodny... ....poezia...riso lutzbauer je dobry autor...avsak uvidime kam sa posunul s citanim... ...balka moc nepoznam... ...mikitova...je jedina pouzitelna autorka z generacie...

avi

velika....kludne menuj..ide predsa o marcelu veselkovu...ak sa nemylim... ...ta jej zbierka nie je zla z mojho pohladu...ale rozmyslam co asi povie cloveku co si neprezil depy...opakuje tematiku mota sa v tom...v tom je dobra...ale neviem ci je to na cenu...atd... ...koniec koncov uz len na nete tuto tematiku dotiahla dalej trebars stana...ktoar bola ovela hravejsia silnejsia...atd... ...ale tak co sa tyka literarnych sutazi a cien...tak s vynimkou hadam basne/poviedky...su tie ceny tak na vytretie zadku...alebo zdvihnutie ega ak sa s tym chce niekto chvalit... ...staci si obycajne pozriet zlozenie poroty...uvedomit si ze su sutaze neanonymne....trochu si vsimat zakulisie klubov /pretoze tie su rakovina a najvacsia brzda slovenskej literatury/...a mozaika sa ti rychlo doplni/zlozi... ...a mimochodom nikdy som neposielal svoje veci do ziadnych sutazi...aby tu nepadali nejake picoviny ze som zneuznany... ...nasrat...

Háber
20. 10. 2010
Dát tip
prajem * veľký úspech *

No smola, tu som účinkujúcich vyberal ja :), a našiel som iných dobrých chalanov :)

Norsko 1
19. 10. 2010
Dát tip
a kde je šimek, takový dobrý chalan. v polsku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru