Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prezentácia Literárneho klubu Generácia na Bibliotéke 2010, Bratislava, 5. 11. 2010

20. 10. 2010
0
9
1588

Literárny klub Generácia
Vás pozýva na svoju prezentáciu spojenú s krstom antológie jej členov. Stretneme sa 5. 11. 2010 (piatok) na medzinárodnom knižnom veľtrhu Bibliotéka 2010 v Inchebe hala A1, Pódium 2 od 17:00 do 18:00.


Na podujatí sa predstavia:

Richard Miške

Andrej Kubík /Klobuk/

Mária Mikitová Janošková (číta aj Marcelu Melošovú)

Daniel Šmihula

Jana Halanová (číta Simonu Kusalovú /blue_eyed_s/)


hudba:

pathetic hypermarket band



9 názorů

vk: no co povedat...iste ako prezentacia tej akcie je samozrejma...problemom skor je uroven tej akcie... ...aby som konkretizoval....ked si porovnas prezentaciu generacie s minulym rokom a myslim ze aj predminulym...mas tam prakticky totozny program /teda niektori vypadli/....pripudla len simona kusalova na citanie... ...navsetvnikovi ktory tam uz bol neprinasaju nic nove... ...pretoze sa na rovnakom mieste v rovnakom case stretavaju ti isti...a u niektorych je vysoky predpoklad ze s totoznou tvorbou...to je fakt zle... ...a nieco to o pohyboch v literarnom klube vypoveda....

vk
21. 10. 2010
Dát tip
Podľa mňa sem tento oznam patrí. Možno budem mať cestu okolo a prídem sa pozrieť. Je dobré vedieť, že sa niečo deje.

Možno bude mať niekto cestu okolo a príde sa pozrieť a možno nie. Nemusí tých autorov poznať, aby prišiel.

Ja zase nechápem tvoj komentár. Aspoň sme si kvit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru