Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soud

22. 10. 2010
7
8
1690
Autor
sharik

Napadla mě krátká miniatura o tom, co by se stalo, kdybych se dal na "dráhu zločinu". Tohle se nestalo, ale ty další okolnosti jsou pravda :-).

Když jsem byl malej, rodiče mi řikali, že mám krásný, dlouhý, zlodějský prsty. Štvalo mě to. Měl jsem noční můry z toho, že bych měl bejt zloděj.

Teď jsem seděl na zadnim sedadle policejního auta. Jeli jsme přímo z místa činu. Ozbrojená loupež.

Až se to máma dozví, zavrhne mě. Zajímalo by mě, jak by se tvářila, kdybych jí připomněl tuhle vzpomínku z dětství, ale asi to neudělám. Určitě ne.

Doufám, že u soudu nebude můj fotr. I když to je asi nemožný, aby moh´ soudce bejt u případu, svýho vlastního syna. Jo, to je blbost. Naštěstí.

Nebylo by to asi nejlepší setkání.

První, po osmi letech.


8 názorů

Líbí...hodně!

guy
02. 11. 2010
Dát tip
je to o.k.

Aimee_Dee
23. 10. 2010
Dát tip
krátký, výstižný, dobrý

no vidis, jeste zes to napsal! 1.

sharik
22. 10. 2010
Dát tip
mockrat diky... je to jen takova drobnost, co me napadla, kdyz jsem sel spat. Myslel jsem, ze ani nestoji za to, abych v noci zapinal pocitac a psal to :)

Doony-Don
22. 10. 2010
Dát tip
Jéééé to je dáherný...

a je to super. hodne deje v jednom odstavci. tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru