Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Corn

Výběr: Monty_Python
20. 11. 2001
7
0
1318
Autor
KennyG

vybrane sceny z detskeho snu

Corn

Pár hodin před koncem světa

Na návsi malého města stojí morový sloup. Stmívá se. O studený, nazelenalý kámen je opřený Corn. Kouká se, s hlavou vyvrácenou vzhůru, do tmavnoucí oblohy, a když pozná, že přišel jeho čas, zvedne se a vykročí dlouhou ulicí mezi domy.

Děti usazené kolem chodníků zvedly hlavu. Tmavnoucím vzduchem se nesla zpráva. Přichází ten, co zabíjí děti! A zatímco jejich rodiče sledovali u televize neustále se zhoršující spor Západu a Východu, děti se rozprchly, jako, když do nich střelí.

A Corn jde tou dlouhou ulicí. Krok a další, boty klepou o kočičí hlavy.

Z vedlejší uličky vyjel malý kluk na kole. Dezorientovaný, zmatený, ta slova mu dál bušila v hlavě. Rychle šlapal do pedálů a když spatřil stín toho muže, lekl se, kolo sklouzlo po kočičích hlavách.

Corn zvedne hlavu od točících se kol, otře si zakrvácené ruce o kabát a pokračuje dál.

Rodiče měli svých starostí dost.

Corn kráčí k dětskému hřišti na konci ulice. V potemnělém parčíku se krčí několik dětí.

Schovávaly se, měly pocit, že je snad mine. A některé z nich už útěk vzdaly. Ta jistota, že by je dostal i u nich v pokojíku, zatímco vedle by rodiče kouřili jednu cigaretu za druhou, že by si je našel. Tak se teď skrývaly.

Corn opustil ztichlý parčík a jde teď od jednoho domu k druhému.

Poslední děcko spalo ve svém kočárku na zahradě. Slyšelo ta slova ve větru, ale nerozumělo jim. Tak se rozplakalo. A najednou se nad ním objevil ten černý stín.

Corn vrací polštář zpět pod nyní nehybnou hlavičku dítěte a odchází do tmy.

Prší. Nejdřív jemně.

Pak čím dál víc.

Potom se jednou krátce zableskne.

A zaduní hrom.

  


ruby
19. 12. 2001
Dát tip
jojo dobre dobre, chvalim co se da:-) tipik i kdyz j abych nevybirala kdyz vim co umish. a monty tobe moc diky za tu lucernu:-))))))))))))

Kangi
18. 12. 2001
Dát tip
sakra, to jsou zvony do mý nešťastný hlavy

Pája
29. 11. 2001
Dát tip
*

Pája
29. 11. 2001
Dát tip
jo: po kočičích hlavách.........:-))

Neřeknu nic, protože jsem to, jak vidím, jediný nepochopil... Tyhle povídky, co prakticky nemaj děj, mi nic neříkaj.

No... děti "zvedly" hlavu... a taky "vzdaly" ... ale jinak je to formálně dokonalé. Teda, dala bych tam "dívá se" místo "kouká se", ale to už bych byla hnidopich. Líbí se mi to tak, že velmi, protože dobré prozaiky aby člověk hledal s lucernou. *

Kami
20. 11. 2001
Dát tip
Líbí. Je to napínavé a tajemné a to já ráda. (*)

Verita
20. 11. 2001
Dát tip
dost dobré...Kami to vystihla :)

des_te_meer
20. 11. 2001
Dát tip
* kraasnee *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru