Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

darmožroutka

24. 10. 2010
7
23
1132

slova: mořský koník martinez obraz: Eddie Crow v kostce s Otazníkem


23 názorů

moc často sem nekoukám, není to moc akční nick tenhle a já jen píšu - kreslil někdo druhej, tak jak je to v prologu a vězení chápu po svým - každý to má v sobě nastavený jinak, pokud si odmyslíme hmatatelné konkrétno

darmande
26. 06. 2011
Dát tip
dobrá, ale nevím jestli slovu vězení rozumíš. Jsem totiž vězeň, a tady v Texasu zdechnu, právě pro černoubílou slečnu.A nikdy mě nenapadlo kreslit a básnit zároveň.Bravo,něco nového.

prost
11. 02. 2011
Dát tip
!

chlapi rozeznávaj jen 16 barev - a de jen o výsledný efekt viditelnosti.. :o)

celej Eduard.. loudit tipy po nebohejch alternicích.. to by mu šlo a já žlutím aby byl přehled :o)

a už mám ten plakát?! já vím.. ticho :o) ale chtěla sem po tobě eště cosi a zapomněla sem co! no to teda su nešťastná včil.. a mizím už vím! honem ti to du zprávnout než zas zapomenu..

ty seš neskutečnej rejpal - házení hrachu na zeď može mít efekt ale debata s tebou.. málokdy.. běž radši výtvarničit zas chvilku :o)

no sou tu aj lidi na jejichž mínění mi občas záleží :o)

no to tu roztrubovat nebudu - bych byla eště odepsanější než su kvůli spolupráci s tebou :oD

no kdyby někoho zajímalo co v tom vidím já, tož se radši ani neptejte..

přikláním se k teorii pampersů Oldjjeryho..:-) ináč gut

Oldjerry
24. 10. 2010
Dát tip
To platí pro mnoho případů paralelně i zvlášť. Ta grafika je citlivá k námětu (jen ty kalhotky vypadají jak pamprsky - ale je to možná úmyslně jako humornoakcentní prvek...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru