Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj

19. 11. 2001
1
0
622
Autor
Seitani

Předu si jak kočka zachumlaná do měkkých polštářů. Světlo svíčky se třepotá, stíny kolem ní malují bizarní obrázky. Voní tu třešňový likér, co se vylil z pohárků na stole a ty spíš. Usmíváš se. Zdá se ti sen o lodích v orientu. O bílé plachetnici, která letí jako šíp po černomodré vodě.

Ještě se neprobouzej. Chci si pamatovat tvůj šťastný výraz. Oknem se vloudil první paprsek sluníčka. Vzduch je chladný a venku poletuje sníh rozvířený větrem. V hlavě mi zní melodie slov, cos mi říkal, když jsi mě držel v náručí. Ještě spi. Ještě chvíli buď jenom můj.

Až otevřeš oči, možná si vzpomeneš, žes mě v noci zbožňoval.


clovrdik
19. 09. 2002
Dát tip
zvláštní ... teda - je tam pěkně popsaná ta atmosféra, ale ten konec mi připomíná takovou tu scénu, jako že kde jsem se v týhle posteli octnul ... a tak to snad nebylo .. anebo jo ???

Verita
19. 11. 2001
Dát tip
moc hezké.... :)

Sala
19. 11. 2001
Dát tip
skutečně.. velmi milé "zbožštění" :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru