Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Labutí symfonie

06. 11. 2010
5
6
1142
Autor
Barty

Velmi opravdová báseň. Ve spolupráci s jsk.

Allegro Pořád říkáš, jak se motáš v kruzích. A já, že si tahám svůj kříž. Ale tyhle piškvorky nikam nevedou. A navíc to sou pěkně debilní metafory. Adagio Je pravda, jak se říká.. . no však víš. Ok, řeknu to zhusta. Mohl bych zkusit? Tak na tři prsty. Jestli tvá ségra už není tlustá? Scherzo Kdybys byla v oříšku, vyřešil bych tě louskáčkem Ale takhle fakt nevim. Ani netušim. Už ani nespim po svém pokoji. Rondo My tam snad nikdy nedojedem. Už neřvu na billboardy podél cest. A když zjistím, že všechny cesty jsou jen převlečený odbočky. Beru to s rezervou. Třeba někdy jednou budeš potřebovat změnu. Na kterou dojedem.

6 názorů

Mahdi
07. 07. 2011
Dát tip
t*hle jo

Barty
02. 07. 2011
Dát tip
vsadil bych litr traminu na vselasku .)

Dorota
01. 07. 2011
Dát tip
Barty, popůllitru Rulandu se mi líbí veškerá Tvá tvorba. Pro mne je nyní otázkou, zda-li mám k Tobě, Tvému dílu blízkou sympatii, nebo jsem se propila do své obvyklé všelásky....


to je vyborny. T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru