Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sousedka píše

14. 11. 2010
12
11
1107
Autor
brackenridge

Moje sousedka si tuhle všimla, že trávím hodně času na počítači. Všimla si toho tak, že mi drze čuměla do oken. Zapomněla jsem si stáhnout rolety a byla jsem přistižena. Nedalo se vycouvat. Teď jsem mohla jen těžko předstírat, že nejsem doma.

 

„Co na tom počítači pořád děláš?“

 

„Ále nic.“

 

„Nakupuješ? Já jsem si minulej týden objednala čepici se zabudovanou baterkou, abych mohla venčit v noci, chápeš.“

 

Jo, to mi bylo jasný. Venčit. Bude mi šmírovat kolem baráku a svítit mi do postele.

 

„Ne. Já píšu takový jako povídky, ale jen tak pro zábavu, víš?“

 

„Povídky? No to mě poser. Já jsem vždycky chtěla psát povídky. Spoustu lidí mi dokonce říkalo, že bych měla sepsat svůj život a vydat autobiografii.“

 

Očka se jí rozsvítila jako lampičky.

 

Když jsem se probudil ve tři ráno ke své pravidelné urologické potřebě, u sousedky v pracovně se ještě svítilo. Po snídani  už měla přilepený obličej na mém okně v kuchyni. Už mě začínala srát. To mám jako mít rolety zatažený celý den? Copak jsem krtek?

Sousedka sklesle svírala dva archy papíru. Vypadala strašně. To, že nebyla učesaná ani namalovaná, mě nepřekvapilo. To byl její obvyklý look. Jenže místo procházkových tepláků a svetru s nápisem Vancouver na sebe navrstvila pokecanou noční košili, župan a manželovu kostkovanou košili (naruby)

 

„Celou noc jsem psala.“

 

„A?“

 

„Nic mě nenapadlo.“

 

Sousedka mi podala dvě prázdné á čtverky, na kterých byly vytištěny dva nadpisy: MOJE AUTOBIOGRAFIE a KAPITOLA PRVNÍ.

 

„Tak jdeme venčit?“

 

„Ale kojotí hovna si budeš sbírat sama.“

 

Asi tu její autobiografii budu muset napsat za ní...

 


11 názorů

Honzyk
23. 01. 2011
Dát tip
cepice s baterkou!DDDDDDDDDD ja ji vidim, svini!DDDD

hanaka
16. 11. 2010
Dát tip
Radši piš, ať se pobavíme, v kriminále by tě nepustili na internet - asi... :o)))

diky!!!!! ;-))) jestli do te doby sousedku nezabiju, budu o ni aspon psat. ;-)))

Barman
15. 11. 2010
Dát tip
Jako u předchozího textu jsem se pobavil

sharik
15. 11. 2010
Dát tip
tip. Pripomina mi to neco, co jsem zazil (jen to bylo ohledne psani textu k muzice).

jeee dekuji vam moc!

..juuu..to bude paráda..:))))

diky! ;-)))))

ArnieR
14. 11. 2010
Dát tip
No tak to se těším:D.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru