Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Situační - fotbal

17. 11. 2010
5
8
684
Autor
ironst

Po shlédnutí jednoho zápasu... (...a škoda Erbové, kam jen dala oči??)

Mám slabší hlavu                             

Však chce se mi hrát                        

Fotbal je modla                                 

Umím se prát   

 

Instinkt mi říká

Myšlenky pryč

Chování hrubé

K úspěchu klíč

 

Cílem mým soupeř je

I všichni sudí

Slušná hra hráče

Diváky nudí

   

Rudý jsem, funím

Klepne mě pepka

Asi jste poznali

Mé jméno je Řepka


8 názorů

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
Erbová teda fuj...to se mi už Řepka líbí víc...dyk ta kráva vypadá jako android:DDD ..........no, narýmovaný to máš, Řepko, hezky, připomíná přesně nasekanou mrkev na prkýnku....

..nemám tucha kdo je Řepka a Erbová..fakt..:) ..ale za to jak ti to krásně plyne..tipnu..:)

Norsko 1
17. 11. 2010
Dát tip
go morge go

moorgaan
17. 11. 2010
Dát tip
jsem rymoval ve velkym vapne mezi Řepkou a Vrabcem.-))

mistr
17. 11. 2010
Dát tip
Dobrý nápad, jen ti trochu kulhají rýmy.

moorgaan
17. 11. 2010
Dát tip
Řepka je fešák proti Erbobé... ..a to ze si obcas uplivne, sem tam se do nekoho lehce opre, z dobreho srdce da nekomu vychovny pohlavek, zcela vyjimecne vypusti nejake hrubsi slovo typu "jdi mi k sipku" nebo "ty hovnousku".. ...to je prednost velikana!..tim dava priklad vsem , jak spravne bojovat v duchu fair-play...zatim nikdy ho zadna karna komise nepotrestala, par malejch pokut, nejaky ten stop-zapas - to jsou prkotiny, to i kazdy slusny ridic na silnici obcas dostane "blokovku", necha ridicak v cistirne- to je normalni... ...byla by jinak nuda !

Norsko 1
17. 11. 2010
Dát tip
Cílem mým soupeř je I všichni sudí Slušná hra hráče Diváky nudí *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru