Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VIBRUJÍCÍ MILENKA

18. 11. 2010
7
7
1325
Autor
Lan

 

V potřebě rychlého občerstvení, riskla jsem smažená křidélka KFC.

"Udělám vám meníčko s nápojem zdarma," nabídla mi prodavačka.

Postávala jsem pak dlouho před čepovacím pultem, než jsem si do kelímku
, rezignovaně, jednu z těch limonád načepovala. 

Okusovala jsem kukuřičný obal z kostiček, nabírala příliš velké kousky překyseleného salátu bez možnosti překrojit je a divila se, jak všem kolem chutná.

K vedlejšímu stolku si přisedla žena. Kdyby se nehrbila, kdyby změnila účes i brýle odpovídající nevkusu, se kterým byla oblečená, kdyby se proměnil výraz v její tváři, mohla by být docela hezká. Naproti ní její zmenšená kopie. Matka a dcera. K té dvojici patřil muž.

Matka s dcerou šly objednat menu. Muž zůstal sedět u stolku.

Schovaný za sloupem koutkem očí
 kontroloval polohu žen. Vyndal z kapsy u kalhot mobil a s výrazem chlípně rozkošnickým, úsměvem vzrušeně spikleneckým, vyťukával mobilní zprávičku.

Ve chvíli, kdy jeho žena a dcera přicházely, poslední stisk a mobil se rychlým pohybem ocitl v kapse u klahot.

Žena před něj postavila tác s jídlem.

Pak v jednu chvíli vyletěla prudce mužova ruka ke kapse s mobilem a ve stejném okamžiku zacukalo v jeho tváři. Jistě mu zavibrovala jeho milá.

Tak blízko.


7 názorů

avox
01. 06. 2011
Dát tip
*/

Sebastiana
07. 12. 2010
Dát tip
*

neroušek
19. 11. 2010
Dát tip
PS. Pražská Češka se umí dívat.*****

neroušek
19. 11. 2010
Dát tip
*

Taubla
18. 11. 2010
Dát tip
Když jsem četla název, domnívala jsem se že jde o erotickou povídku. I když to co není dopsáno a můžeme si domyslet asi od toho daleko není.. Smutné povídání, které ovšem umíš potavě podat. Líbilo.

sharik
18. 11. 2010
Dát tip
tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru