Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdykoli

18. 11. 2010
0
1
403

?

kdykoli chodíme kolem horké kaše, bojíme se odezvy, tápeme a zkoušíme.
Kdykoli sme nesví, poddajní a naivní, kdykoli něco od srdce chceme a doufáme v odezvu.
Kdykoli žádáme a prosíme Boha o svoji trošku štěstí.
Nikdy nejde jít dál a pokračovat ve snění. Nejde pokračovat v doufání a v hledání dálek.
Nekončící cesta k břehům neznáma. Čekání na břeh a plavba k cíli.
Jediná stopa na břehu snu, očekávaný zvrat v ději bytí.
Vlna svébytnosti a hraní si na zvířátka. Neustálé hledání cíle a mapy s pokladem.
Tápání nad snem a čekání na spásu, bez konce a začátku, chození do kruhu.
Fatra co svítí na konci tunelu kde všechno začíná? není cesty bez cíle
Není cesty bez konce. Není tápání bez myšlenky. Brouzdání se v blátě a klouzání po břiše.
Všudybylovy růžové brýle.
Naivita nezná mezí...
 


1 názor

hanaka
18. 11. 2010
Dát tip
Zdá se to jako volně zachycený proud myšlenek, ale jako celek pochopitelný hlavně asi pro autora. Chtělo by to dát tomu nějaký tvar lépe stravitelný i pro čtenáře. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru