Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dve predstavy

23. 11. 2001
7
0
1575
Autor
Sýkorka

Mám dve krásne

predstavy

ešte s nohami mierne nad zemou

 

kde vrávorám

 

ako živé dieťa

s nanukovým snom

 

pred bránom do

vlastného

celkom neurčitéhom túženia

 

potom

 

ako vetchá starenka

s vetchým starcom

 

pod bránou do

vlastného

celkom vlastného domu

 

kde

 

už celkom na nič nečakám.


Bix
27. 05. 2003
Dát tip
chichi bude to o Tebe raz v čítanke a deti Ťa budú zato nenávidieť :o)))))) (a my ostatní otvorene zbožňovať) treba mať svoje črty pracovať a nevzdávať sa, čoho netreba :o)

Sýkorka
26. 05. 2003
Dát tip
Bix: asi sú mojím primárnym vyjadrovcím prostriedkom, ešte vždy ich používam. Po tejto kritike som chcela menej, ale nedá sa :o)))). Nech žijú slovesné podstatné mená!!!!!! :)

Sýkorka
28. 11. 2001
Dát tip
Naso: Ale tie moje predstavy o živote nemusia byť až také ružové. Ale tá staroba, to bude určite niećo!!!! Čítam tvoju novú zbierku, paráda určite to síce naštrbuje môj idealizmus, ale aspoň konštatujem, že sa na veľa veciach zhodneme. Po formálnej stránke je to dokonalé!!!!!! Fandím Ti. Bixi: akurát to túženie... ? Aj tak to nie je celkom báseň, pretože je príliš prvoplánová. Mala som to dať do kategórie "len tak pre radosť". :o)))) Čarodej: Ale to asi bude tou slovenčinou, pretože táto báseň nie je o smútku ani rrošičku!!! :o)))) Ale záleží aj na tom, ako berieš starobu, potom pre teba môže byť smutné už i to, že človek v starobe už celkom na nič nečaká. Mne sa to zdá krásne. Wopi: :o))) Mythus: Ale keď človeka niekedy ani nič nenapadne. A písať kritiku len tak... To by nešlo, ale aj tak Ti ďakujem :o)))) MTR! Čítaj správy!!!!!

Bix
28. 11. 2001
Dát tip
myslela som to vo viacerých básniach :o))

Carodej
25. 11. 2001
Dát tip
Dělá to ta slovenština nebo proč na mne z většiny slovenských autorů čiší...... smutek?

Mythus
25. 11. 2001
Dát tip
to som sem nepísal ešte kritiku? wau..., akože dielko som čítal...a nenapísal kriiku!....tak som si práve uvedomil, že sa mi to stáva v posl. dobe veľmi často...musím sa polepšiť! :) prvá strofa!* a koniec...

Wopi
24. 11. 2001
Dát tip
***

kafka
23. 11. 2001
Dát tip
*!

Pepo
23. 11. 2001
Dát tip
***

Naso
23. 11. 2001
Dát tip
nanukový sen... paráda! Sýkorkine predstavy o živote - nech to to vtáčik-letáčik teda vyjde!

Ribi
23. 11. 2001
Dát tip
vrávorám tak tak ... t

Vaca
23. 11. 2001
Dát tip
jo, jo, tak to můžu... ***!

Bix
22. 11. 2001
Dát tip
:o) dnes budem strohá...hej, slovesné podstatné mená ako prostriedok...hm...potešila, pousmievanie :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru