Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrat

18. 11. 2010
7
13
820
Autor
Lukk

...

Svítá

na západě

kdo se

hledá.

 

Rána

na ústech

vypitá

hrdla:

 

„O čem

se nedá mluvit,

o tom

se taky nedá mlčet.“


13 názorů

blbjenka
23. 12. 2010
Dát tip
maximální miniaturizace. ohlodáno na kost. dost možná přesně ta hranice, jejíž překročení byť o jediné písmeno by znamenalo ztrátu smyslu :)

Oldjerry
20. 11. 2010
Dát tip
a2a2a toho napsal víc, než na co já bych přišel. Mně se ovšem tato konkrétní líbí pro svou úspornost a závěrečný motiv, takže já si tipnu*

a2a2a
19. 11. 2010
Dát tip
Přečetl jsem si všechny tvé texty zde a řekl bych, že tvé první pokusy měly k poezii blíže tím, že byly o něco více výpravnější a tedy i plynulejší, zatímco poslední tři jsou vlastně skládankou symbolů a na můj subjektivní vkus vyznívají spíše jako miniúvahy či aforismy, jako zde poslední sloka, která má však současně i nějaký nápad. Báseň se jmenuje NÁVRAT, ale tím, jak nahazuješ jen heslovité pojmy, se mi nepodařilo dopátrat pointy i vztahu k názvu. Řekl bych, že v některých textech jsou náznaky odvážnějších obrazů, ale zatím jen náznaky, zřejmě víš, co chceš říct, ale měl bys trošičku vyjít vstříc i čtenářům tím, že své texty více přiblížiš. Nejde přitom o tom, aby jsi doslovně napsal, co chceš říct, ale abys prostřednictvím nějaké metafory či drobného prožitku pomohl dostat se k tvým myšlenkám.

..noo..to jsem fakt žádoucí..:)

Honzyk
19. 11. 2010
Dát tip
.......NO, JEN SI POČKLEJ:ddd

..kecáš..poznám to..:)

Honzyk
19. 11. 2010
Dát tip
na co ? Učim je sám, už mluvěj plynně franc., slušně angl. Jára už si vybral Oxford, Franta Sorbonnu....a krást můžou všude...

..Honzyk..posíláš vůbec ty kluky do školy??????????

Honzyk
19. 11. 2010
Dát tip
samozřejmě jsem chtěl napsat kurva, ale kluci se mi tu motaj pod nohama, vypadá to, že budou mít hlad a chtěj čistý trenky, doboha...

Honzyk
19. 11. 2010
Dát tip
lurva tys to vzal hákem, hombre:)) Tas!))

..to je fakt..a proto tinu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru