Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NEVINNÝ ŽERTÍK

19. 11. 2010
6
7
1184
Autor
Lan

 

Po dni stráveném na pláži seděli jsme na terase a tiše pozorovali rybářské lodě, vyjíždějící na oceán k nočnímu lovu. Jako každý večer nikam nešel. Nikdy nikam nešel. Byl to náš host a já se k němu jako k hostu chovala. Tedy alespoň prvních pár dnů. Pak, když se celé dny ode mě ani na krok nehnul, přestala jsem jeho přítomnost vnímat, přivykla mu jako vlastnímu stínu a chovala se, jako bych byla sama.

Před tím než jsem vešla na terasu, nanesla jsem si v koupelně na obličej průhledný gel. Omlazující slupovací masku. Po nějaké chvíli začal gel tuhnout a proměněn v tenkou slupku napnul kůži na mé tváři dohladka.

Při zapadajícím slunci, začala jsem ji, pomalu, z tváře sloupávat.

V tom jsem si všimla jeho udiveného výrazu. Chtěla jsem tu trapnou chvilku nějak odlehčit:

„Já to s tím opalováním dneska asi trošku přehnala…“ zažertovala jsem a s náležitou grimasou stahovala dál tenkou průhlednou slupku ze svého obličeje.

On, jak jsem se mylně domnívala, se ke hře přidal:

„Proboha!?...Bolí to?“ prožíval se mnou procítěně:

„To je hrozný! Ježiš! To je strašný!“ chraplavě šeptal.

Najednou vidím, začíná blednout. Hodně blednout! Náhle bezvládný, začal se pomalu sunout z křesílka na večerem zchladlé dlaždice terasy.

O tenoučkých slupovacích maskách nikdy v životě neslyšel.


7 názorů

Sebastiana
07. 12. 2010
Dát tip
Musím použít, tenhle žertík, cha. Masku mám. Teď jen,koho nachytám, ....

Lan
22. 11. 2010
Dát tip
Několikrát jsem to při psaní prostřídala lov výlov lov výlov a tak dík za radu. Změním.

fantomaska? akorát bych místo výlovu (používá se u nás, když před vánoci rybáři do posledního kapra vyprázdní rybník) dal rybolov nebo jen lov...

koloušek
19. 11. 2010
Dát tip
No jo, chlapi, nic nevydrží.T*

moorgaan
19. 11. 2010
Dát tip
...ani ja neslysel...ale uz jsem se probral.-))

renegátka
19. 11. 2010
Dát tip
Bezvadný.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru