Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sousedčin altruistický skutek

21. 11. 2010
15
15
1574
Autor
brackenridge

Sousedce byla již POTŘETÍ z front yardu odcizena sada osvětlených rampouchů. Ve stejný den přibyl velký blikající hudební jelen (Jingle Bells) k výzdobě předzahrádky Kerri a Daryla. Náhoda??? Sousedka si potřebovala postěžovat. Dolila jsem jí kafe bez kofeinu do speciálního litrového hrnce(připomínal prasečí žlab).

 

“Fakt neblbni. Kerri to určitě nebyla. Jestli chceš vědět, co si o tom myslím, tak bych si radši proklepla Tlustou Andreu. A podle mě ty rampouchy sežrala. Viděla jsem ji u schránky. Už zase přibrala a z kalhot jí lezla prodlužovačka.”

 

“Hm,” sousedka smutně usrkla z hrnce, “Tak na veselejší notu. Jak se tam v tom Čechistánu vlastně slavěj Vánoce?”

 

“No, tak my to slavíme na Štědrej večer, čtyřiadvacátýho.”

“Fakt čtyřiadvacátýho? A ne pětadvacátýho? No to mněposer nohu!”

 

“Jo, na Štědrej večer. A k večeři děláme kapra.”

 

KAPRA? Fakt nekecáš? No to mně poser i druhou nohu.Fakt KAPRA jo? Toho bottomfeedera jo?”

 

“Jo, toho. A k tomu bramborovej salát s majonézou.”

 

Bramborový salát sousedka znala. Hned si začala připadat důležitě.

 

“A vy nejíte krocana?”

“Ale jo, ale toho až později. Celý vánoční svátky jsou dny obžerství. Sebevražda vidličkou a nožem, chápeš. PravýČechistánský Vánoce by Tlustá Andrea možná ani nepřežila. Ten CHOLESTEROL by ji dostal.”

 

“A co STROMEČEK? Máte vůbec STROMEČEK?”

 

“To víš, že máme STROMEČEK. Teď dokonce je to už všude samej Santa Klaus. “

 

“A co egg nog?”

 

“Vaječnej koňak? To víš, že máme. Lidi ho dokonce dělaj sami doma. A je s rumem, ne jak ta nealko břečka ze Safewaye. Taky by se ti určitě líbilo, že chlast se normálně prodává v sámošce, s chlebem a mlíkem. Žádnej Liquor Store!

 

Sousedka zapojila všechny mozkové závity při představách Vánoc v exotickém Čechistánu. Rázem zapomněla na ukradené rampouchy. V kuchyni to vonělo vanilkou a majonézou. Touto dobou je matka mojí kamarádky Katky již určitě našrot.

 

Uběhlo pár bezvýznamných dní. Práce, počítač, večeře. Práce, počítač, večeře. Jako křeček v KOLEČKU NA BĚHÁNÍ (KČ 47,50) Proto jsem přivítala sousedčinu neohlášenou středeční návštěvu jako milé zpestření. V ruce vítězně svírala igelitový pytlík.

 

“Rychle dovnitř, ať nezmrznou!”

 

V sáčku plavaly tři krásně vybarvené exponáty Bojovnice Pestré (Betta splendens).

 

“Kapra jsem nesehnala, tak jsem ti koupila tady ty Betta fish. Moc se z toho asi nenajíš, ale zase budou vypadat pěkně na talíři!”

 

Sousedčino altruistické gesto mne tak dojalo, že jsem jí prozradila nový kód ke vchodovým dveřím a rozdělila se s ní o multibalení ALKALICKÝCH BATERIÍ® Z IKEY.



15 názorů

Honzyk
24. 01. 2011
Dát tip
)))))))***boze muj

FAE BOMB
08. 12. 2010
Dát tip
*Pěkný. Hůř se to ovšem čte, protože furt měníš písmo...

SENZAČNÍ!

ArnieR
25. 11. 2010
Dát tip
Až mě bude náš Beťáček srát, přečtu mu to místo večerníku:D.

koloušek
21. 11. 2010
Dát tip
T*

axlik ;-DDDD

renegátka
21. 11. 2010
Dát tip
když já nevím koho mám politovat víc, tebe nebo tu sousedku

renegatka ;-DDD s beduinama a velbloudama a tak, ze jo. sep diky...

renegátka
21. 11. 2010
Dát tip
snad pochopila , že Čechistan je jen takový malý stanový městečko

:o)))))))))))))))) ..jsi nepoučitelnáááááááááá..:))))

;-DDDD

hanaka
21. 11. 2010
Dát tip
Ty ALKALICKÉ BATERIE byly moje, koukejte mi je obě vrátit!!! :o))) *T

100Wzarovka
21. 11. 2010
Dát tip
Brack ...tak z toho bych vážně zblbla! Dopiš ten sériál o sousedce a vrať se domů!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru