Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POHŘEBNÍ STROM

21. 11. 2010
9
26
2876
Autor
Lan

 

Háje uren. To mě děsí. A taky nechci, aby na mém hrobě tlely řezané květiny. Až umřu, nechci ležet na hřbitově mezi mrtvými, napospas, v chladu.

Mám ráda ohně. Skončím v plamenech.

Kořeny vtáhne lípa můj popel do svého těla. Kořeny vtáhne mě lípa do těla.

Pak budu svým dětem a jejich dětem srdíčkovými lístky tiše ševelit, až budou v ztichlém údolí na lavičce pod lípou dopíjet svou číši vína. Až nechají kol kolem kolovat omamného jointa v opojném spojení příbuznosti.

 Až budou neslyšně povídat, budu to slyšet. Nezůstanou samy. Bude tu stát jejich lípa.

A tak, příteli, máš už ji nachystanou? Letos na podzim ji zasadíme. Postavím sama kolem ní lavici z dubového dřeva.

 

Neponechala jsem nic náhodě. Tří léta už lípa vzrůstá, ještě tak útlá, blízko ohniště, kde při kytaře znějí a budou znít písně.



26 názorů

Lan
07. 12. 2010
Dát tip
Taky ji mám...

Sebastiana
07. 12. 2010
Dát tip
Taky chci být v lípě, to je dobrý nápad,ale mám hrůzu ze spálení.

Lan
22. 11. 2010
Dát tip
Aleši, Taublo, Juno...děkuju!

Taubla
22. 11. 2010
Dát tip
Každý to máme a cítíme jinak. Máš to pěkně vymyšlené. Líbí.

pěkné uvažování... pokud jde o změnu nicku, nejjednodušší je zrušit ten starý a založit nový. Pokud chceš zachovat stará díla pod novým nickem, nepiš adminovi (Dero). Ale bude chtít vědět nějaký vážný důvod.

..na jiné, serveru..myslíš? ..děkuji...)

Lan
21. 11. 2010
Dát tip
Četla jsem Tě před chvíli jinde...skvělou báseň.

..ok..Mirko...)) ..já nevím,.,jsem PC vzdorná..ale kluci budou vědět...)) ..říkají mi šepotka..nemusíš tak složitě vypisovat ten můj nick...)))

Lan
21. 11. 2010
Dát tip
Jo a taky: dělám, co můžu!

Lan
21. 11. 2010
Dát tip
Byla to Praha, kdo byl mým nejsmyslnějším milencem.To její doteky mě utvořily. Jde to?...přejmenovat nick? Mám už vymyšlený jeden. Já totiž, když jsem vymýšlela ten původní, na žádný vhodný, co by mě vystihoval, jsem nepřišla a taky mě nenapadlo, že jím budu oslovovaná. A taky i trochu provokačně, aby i všichni mimopražští pochopili, že pražské ženy a dívky jsou vlastně moc milé, hodné, obětavé, něžné, skromné... Ale jestli to nejde přejmenovat...jmenuju se Mirka, Sepotevkorunachstromu.

..to je dobře..pražská...)) ..trochu nešikovný nick na oslovování...)) ..honzyk..musím využít fond pracovní doby..na spánek taky dojde..neboj...))

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
...to vis, my heslo : delame, co muzeme.))

Lan
21. 11. 2010
Dát tip
Jste tu tedy parta komiků...už včera jsem si všimla. I kdyby sepotvkorunachstromu nenapsala, že můj názor sdílí...stejně bych to věděla.

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
...no prave...))

honzyku..jsem přece v práci...)))

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
...sepot, nemas uz bejt v posteli?DDD

..honzyku..no co...)) ..moorgu..co tu okouníš..nemáš mít rande?

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
sepot je empatická, až to dveřma práská:DDD...

Lan
21. 11. 2010
Dát tip
"do kulata" není chyba.

Lan
21. 11. 2010
Dát tip
Jenže! Lavice z dubového dřeva je lavice z dubového dřeva. A už i vím, jak ji vyrobit do kulata.

koloušek
21. 11. 2010
Dát tip
T*

moorgaan
21. 11. 2010
Dát tip
z duboveho dreva je celkem pracne..a dub hodne praska.-))

..moc se mi líbí jak píšeš a ke všemu absolutně sdílím tvůj názor..**

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
...máš to vychytaný, ale halt podvazkovej pás to nejni...DDD

renegátka
21. 11. 2010
Dát tip
To je krásná myšlenka, strom s tolika srdíčky.A budeš ve středu všeho dění.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru